جمعه 24 خرداد 1398 - 17:01

اصرار تاجگردون بر ایجاد بناهای دسته اول در گچساران/از پاریس تا محله سادات گچساران(+عکس و فیلم)

در ادامه تصویری را می‌بینید که نیمه بالای آن متعلق به پاریس است و نیمه پایین در شهرستان گچساران انجام شده است.

به گزارش بویرنیوز، این بخشی از بافت محله سادات گچساران است، بخشی از شهر که در گذشته هیچ رنگ و رویی نداشت، اما با تخصیص اعتبارات ویژه توسط تاجگردون و با اجرای کم نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز به یک مکان دیدنی و متفاوت در استان تبدیل شده است.

به جز این فضای ورزشی، ایجاد فضاهای زیبای پیاده روی و آب نماها به روز و منطبق با معماری ایرانی از دیگر بخش های ایجاد شده در این بافت است.

در بافت فرسوده گچساران که نمونه و پایلوت کشوری نیز هست، با جذب اعتبارات فوق العاده، دیگر خبری از آن ساختمان های زشت و فرسوده قدیمی نیست و عمدتاً واحدها با معماری روز در حال احیا هستند.

در بخش دیگری از شهر نیز ساماندهی بازار بلادیان را می‌بینیم، بازاری که دیگر جایی برای رفت و آمد خودروها، بی نظمی و سر و صدا در آن نیست و با طراحی مدرن با الهام از معماری ایرانی امروز به یکی از جاذبه های کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303732
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هادی وکیلی گفت:

    خدابه بانیانش اجر دهد

  2. ناشناس گفت:

    درود
    انشاءالله بقیه نمایندگان ،،،،،،،،،،،،،،،

  3. مجیدیان گفت:

    هر آن کس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد.
    شایسته تقدیر است کسی که بی هیچ توقعی با جان و دل خدمت می کند و چه خوب است مردم قدردان ایشان باشند.

  4. منصف گفت:

    قابل توجه انهایی درمدت حضورشان در استان فقط در مراسم اموات شرکت میکنند وکاری به زندگان ندارند قریب به هشت سال است یک دستگاه بیل خرابه درکنار رودخانه باشت مستقر شده اما دررودخانه خشک باشت با بهترین کیفیت پروزه مهندسی رودخانه اجرا شده یا از پل بریم تا ورودی بهبهان اتوبان شده اما هر هفته جاده شیراز یاسوج هفتا هفتا کشته میدهد ویا تا دو سال اینده با تکمیل جاده گناوه گچساران دهدشت پاتاوه عملا مرکز استان در بنبست قرار خواهد گرفت پروزه های اشتغالزایی خدماتی اقتصادی و…. قابل مقایسه نیست لطفا واقع بین باشید وبدون تنگ نظری وتعصبات منطقه ای توانمندان را حمایت کنیم

  5. هموطن گفت:

    یه طوری تبلیغ کردید هر کس گچساران رو ندیده باشه میگه الان شده پاریس

دیدگاه شما