جمعه 24 خرداد 1398 - 12:46

دکتر سجادی: دانشگاه پیام نور پیشگام اجرایی سازی نظام مدیریت سبز

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰ درصد آزمون های نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۸ دانشگاه پیام نور استان به منظور عملیاتی کردن دستورالعمل نظام مدیریت سبز وزارت علوم بصورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش بویرنیوز، سید سجاد سجادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: آزمون های پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸- ۹۷ دانشگاه پیام نور از ۱۸ خرداد ماه آغاز شده و ۱۰ تیرماه پایان می یابد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور علاوه بر تشکیل شورای راهبری مدیریت سبز، برای اجرایی شدن این نظام همواره پیشگام بوده است.

سجادی بیان کرد: گسترش آزمون های آنلاین و الکترونیکی در سال های اخیر، اقدامی بزرگ و مثبت برای صرفه جویی در کاغذ و حفظ محیط زیست است.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آزمون الکترونیکی، دانشجو این امکان را خواهد داشت که همزمان با پایان آزمون، نمره خود را دریافت کند.

سجادی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور درسطح کشور به عنوان بزرگترین واحد آزمون محور، خدمات و کلیه فرآیندهای آزمونی را بطور مکانیزه و در اصطلاح بدون کاغذ برگزار می کند.

وی عنوان کرد: حذف کامل کاغذ و نجات جنگل ها و حفظ محیط زیست از مهم ترین مزایای آزمون الکترونیکی است.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود که دانشگاه پیام نور استان بتواند برای حفاظت از محیط زیست با تامین زیرساخت های لازم در آینده ای نزدیک تمام آزمون های خود را به صورت الکترونیکی برگزار کند.

هم اکنون ۶ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه دولتی یاسوج، یک هزار و ۹۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی، هشت هزار و ۶۰۰ نفر در دانشگاه پیام نور، هفت هزار نفر در دانشگاه علمی کاربردی و یک هزار و ۵۰۰ نفر در دانشگاه های غیرانتفاعی کهگیلویه و بویراحمد در حال تحصیل هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303726
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بزرگترین کمک به طبیعت و محیط زیست همین کار است درود بر مسئولین دانشگاه پیام نور

  2. ناشناس گفت:

    خیلی کار خوبیه

دیدگاه شما