چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 12:12

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد رسما منصوب شد؛ سخنان رئیس جمهور درباره کلانتری

به گزارش بویرنیوز، دکتر روحانی در جلسه هیات دولت در ادامه از انتخاب آقای کلانتری به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، گفت که وی به عنوان نیروی خستگی‌ناپذیر شهرت دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نیازمند عنصر فعال اجرایی است تا استعدادها و ظرفیت‌های استان را برای استان و کشور فعال سازد. این استان دارای مردمانی وفادار و انقلابی است و در دفاع مقدس حضور فعالی داشتند و امروز برای آبادانی کشور در صحنه هستند.

رئیس جمهور اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ گردشگری، دامداری، باغداری و میوه از مراکز مهم کشور است و می‌تواند نقش خوبی برای تأمین نیازمندی‌های کشور داشته باشد.

**اخبار مرتبط:

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد را بیشتر بشناسیم/محبوبیت “دوستی” تکرار می شود!

استاندار بعدی کهگیلویه و بویراحمد هم از ایلام می آید

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: مردم استان برای تکمیل فرودگاه، مسایل جاده‌ای و نیازمندی‌های عمومی‌شان مطالباتی دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد و آقای کلانتری نیروی فعال و آشنا به استان است و با روحیه بسیار بالا قطعاً می‌تواند در استان کهگیلویه و بویراحمد تحول ایجاد کند.

رئیس جمهور گفت: از همه مردم و مسئولین و امام جمعه یاسوج می‌خواهم که با استاندار جدید همکاری بیشتری داشته باشند تا شاهد شرایط بسیار بهتری در زندگی مردم این استان‌ها باشیم.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین دومین استان نفت‌خیز کشور است که از این ظرفیت هم بایستی به مردم استان کمک شود و مردم استان از منافع این نعمت بهره‌مند شوند و وزارت نفت بایستی در این زمینه فعالیت کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303600
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهشید گفت:

    تبریک به اقای کلانتری و خیر مقدم به حضورشون و ارزوی موفقیت برای این انسان بزرگ

  2. بندری گفت:

    به اقای دکتر کلانتری ومردم جنوب تبریک عرض میگویم

دیدگاه شما