سه شنبه 21 خرداد 1398 - 17:43

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد (+حکم)

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش بویرنیوز، با موافقت وزیر نیرو و حکم مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

با حکم جانباز، فیض اله پاسره؛ با حفظ پست فعلی بعنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای فیض اله پاسره؛ مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد، با عنایت به مراتب شایستگی و سوابق مفید جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت تا تعیین تکلیف و انتخاب مدیرعامل شرکت به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان به انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف شرکت موفق باشید.

حمیدرضا جانباز رئیس مجمع عمومی

به گزارش بویرنیوز، فیض اله پاسره اولین مدیر در بدو تأسیس شرکت آب و فاضلاب روستایی و از نخستین مدیران دوران اصلاحات در کهگیلویه و بویراحمد است.

او همچنین از ابتدای شروع دولت تدبیر و امید مجدداً با تایید استانداری و مجموعه نمایندگان و با اعتماد وزیر و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان منصوب شد.

وی دارای مدرک دکتری مهندسی محیط زیست گرایش آب و فاضلاب با بالاترین نمره کمی و کیفی از دانشکده علوم و تحقیقات تهران است که ایجاد نخستین فاضلاب و تصفیه خانه های بزرگ روستایی، بزرگترین آزمایشگاه آب روستایی کشور، مقالات بین المللی، اجرای نخستین سیستم پنل خورشیدی جنوب کشور با قابلیت ذخیره، و اجرای بزرگترین مجتمع های آبرسانی را در کارنامه خود دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303566
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما