یکشنبه 19 خرداد 1398 - 22:03

مهارت فوق العاده نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد برای فراری دادن استانداران!

کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان هایی است که کمترین تعداد نماینده در مجلس را دارد.

به گزارش بویـرنیـوز، کهگیلویه و بویراحمد 3 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، نمایندگانی که علیرغم اظهارات خود مبنی بر همسو و همراه بودن، اما اختلافات زیادی دارند و چشم و هم چشمی عجیبی نیز بین خود دارند.

کهگیلویه و بویراحمد از معدود استان هایی است که با وجود تعداد اندک نمایندگان اما به واسطه عملکرد غلط همین تعداد اندک درگیر سوء مدیریت ها و رکود شده است.

تاسف بار است وقتی میبینیم مدیریت های سازمان ها و حتی معاونت ها بین نمایندگان تقسیم شده است، و از آن تاسف بار تر اینکه گاهی دخالت نمایندگان در کار استاندار و مدیران تا حد پایین ترین فرد مجموعه هم می رسد.

همین روحیه ناپسند نمایندگان استان و دخالت های گاه و بی گاه و بی مورد در امورات دولت، موجب انتخاب مدیران ضعیف و سر سپرده در استان شده است، مدیرانی که از همان ایتدا خودشان هم می دانند دلیل انتخابشان نه تخصص و توانمندی و تجربه، بلکه میزان وفاداری شان به خواسته های نمایندگان است و ادامه حضورشان و تمدید احکام نیز ارتباط مستقیم با خواست نمایندگان دارد.

با این اوصاف بدون شک هیچ استانداری نمیتواند در کهگیلویه و بویراحمد موفق عمل کند، و تا این چرخه عبث ادامه دارد وضع ما از این بهتر نخواهد شد.

مردم باید بدانند مشکل و گره توسعه این استان از کجا آب می خورد، تقریباً عمده مشکلات استان مدیریتی است، مدیران هم که عمدتاً منصوب و مدیون همین نمایندگان هستند، خب وقتی مدیری که به واسطه لابی گری نماینده، بدون داشتن تجربه، توان و تخصص انتخاب شده و توانایی چانه زنی و حتی اقناع مدیران مرکز خود را ندارد، چطور می تواند دردی از درهای استان دوا کند؟

به نظر می رسد توقع ما از استاندار و این مدیران زیاد بوده است، ظاهراً این مردم هستند که باید خواسته هایشان را از نمایندگان و مدیران استان تعدیل کنند…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303421
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مختار گفت:

    درود، خوب بود، کاشکی بیشتر توضیح می دادی

  2. مختار گفت:

    اگر مجلس به توپ بسته می شد 50درصد مشکلات کشور کمتر میشد.

  3. کارشناس گفت:

    همه بدبختیهای استان ما از نمایندگان ضعیف است متاسفانه دنبال کار عمرانی نیستند و فقط دنبال زد و بند سیاسی و تحمیل کردن نیروهای ضعیف به مدیریت استان هستند و هیچ حمایتی از نخبگان استان نمی کنند. تا این نمایندگان ضعیف را داریم هیچ امیدی به توسعه استان نیست.

  4. ای هالو گفت:

    فرمیش صحیحی بود.مضرات وجود مجلس بیشتر از محتسن
    آن است

  5. باز نشسته گفت:

    نماینده گان نه تنها در کار استاندار بلکه برای انتخاب یک راننده و سرایدار هم دخالت می کنن ولی موقع دریافت بودجه و پیگیری کارهای عمرانی خواب تشریف دارن

  6. هم استانی گفت:

    اینهم از بدبختی استان ما و نمایندگانی که داریم بجای استفاده از نیروهای توانمند بومی دنبال غیر بومیها هستند و همان مثال مرغ همسایه غاز است تا گوش به آنها نداد توانمند نیست حتما باید خواسته های غیر قانونی را هم انجام دهد.

دیدگاه شما