چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 10:46

بلاتکلیفی فرماندار دهدشت به نماز عید فطر هم کشیده شد/انتقاد امام جمعه کهگیلویه از استاندار

به گزارش بویرنیوز؛ نماز عید فطر دهدشت صبح امروز به امامت حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی در ابتدا  خطاب به استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت :جناب احمدی حضرت عالی مدیر کلان این استانی و باید نسبت به مدیریت شهرستان ها توجه خاص کنی و اگر یک فرماندار را یک سال در شهرستانی قرار می دهید که نمیداند فرماندار هست یا نه و حکمی برای او صادر نمیشود.

امام جمعه دهدشت گفت: این گونه مدیریت باعث دلسردی خواهد شد و فرمانداری که یک سال حکمی برای او صادر نشود چه می کند؟ مطمئنا انگیزه ای ندارد، دل به کار نمیدهد و اختیار کار کردن ندارد و ضرر و خسارت آن متوجه استان و شهرستان کهگیلویه بزرگ  خواهد بود و این مدیریت، مدیریت خوب و درستی نیست.

وی افزود: اگر کسی قرار است فرماندار شود او‌را مورد رصد قرار دهید. شایستگی ، انگیزه و توان او را آزمایش کنید، نه اینکه او را در شهرستان مورد آزمایش قرار دهید. مدیریت شهرستان محل آزمایش افراد نیست و این نوع مدیریت، مدیریت  فشل است.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به کار مردم توسط مدیران گفت: شهرستان ها نیز جزء استان هستند. چرا کنار مردم شمار را نمیبینیم. مسئولین همه موظف اند در کنار مردم و همراه مردم باشند و یک استاندار باید همیشه در کنار مردم باشند که ما شما را تا کنون در کهگیلویه در کنار مردم ندیده ایم.

حسینی خطاب به استاندار ادامه داد: روحانیون متولیان فرهنگ هستند با همه مردم ارتباط دارند آنها را مورد مشاوره قرار نمی‌دهید نشست ندارید این مدیریت ناقص و ضعیف است باید رفتار خود را اصلاح کنید.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم زیاد است تأکید کرد: مدیرانی باید بکار گرفته شوند که انقلابی باشند درد و رنج مردم را بفهمند پای کار باشند در کنار مردم باشند در محافل عمومی در مساجد باشند از مردم فرار نکنند مسؤول باید همراه مردم باشد.

حسینی گفت: اگر می‌خواهی خط خاصی انتخاب کنی افراد متدین دردمند را انتخاب کن.امیدواریم این حرفها گوش شنوایی هم داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303277
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    این دردی است که سال ها مردم کهگیلویه با آن دست و پنجه نرم می کنند .متاسفانه تنها هنر استاندار حذف نیروهای استاندار قبلی بود. استان در یاسوج و گچساران خلاصه نمی شود.این نوع نگاه به مردم شریف کهگیلویه شایسته نیست.جناب احمدی مردم فهیم کهگیلویه این نوع بی مهری را هرگز نمی بخشند.تودیع و معرفه فرماندار گچساران و دهدشت در سال گذشته گویای مدیریت و هنر تبعیض آمیز شماست.سپاس از امام جمعه محترم شهر دهدشت.

  2. همشهری گفت:

    تشکر از بیانات امام جمعه محترم کهگیلویه ولی حقیقتا کهگیلویه در زمان هاشمی توسط مرکز استان فراموش شد واین زخم جهت ترمیم سالها طول می کشد غیر از فرماندار سرپرست اداره بالای یک سال هم داریم واقعا جای تاسف دارد

دیدگاه شما