چاپ این برگه

نامزد نهایی اصولگرایان بویراحمد با حضور چهره های شاخص این جریان معرفی شد

نامزد نهایی مورد حمایت اصولگرایان و جبهه انقلابی شهرستان‌های بویراحمد و دنا مشخص گردید.
به گزارش بویرنیوز؛ عصر دیروز (دوشنبه 13 خرداد ماه 98) شورای اصولگرایان و جبهه انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نمایندگان این شورا در شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار گردید، تشکیل جلسه داد.
بنا بر این گزارش، در این جلسه اعضای شورای اصولگرایان بالاخره نامزد نهایی مورد حمایت این جریان در انتخابات مجلس آینده (اسفندماه 98) را مشخص کردند. اعضای این شورا بعد از استماع نظرات نامزد پیشنهادی و بیان سؤالات سپس تصمیم گیری نهایی بود.
کریم فرخیانی به عنوان نامزد پیشنهادی دعوت شده در این جلسه، در ابتدا به بیان بیوگرافی خود پرداخت و همچنین در رابطه با رزومه کاری و اجتماعی و همچنین برنامه‌های خود برای فعالیت انتخاباتی و نهایتاً سبد رأی خود توضیحاتی داد.
در ادامه اعضاء نیز به بیان دیدگاه‌ها و سؤالات خود پرداختند و در جمع بندی نهایی با نظر «اکثریت مطلق» اعضاء کریم فرخیانی به عنوان نامزد نهایی این جریان تعیین شد. قرار بر این است که در روزهای آینده در یک جلسه عمومی با نخبگان انقلابی و اصولگرایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا، وی به طور رسمی معرفی گردند.
گفتنی اسا تعدادی از اعضاء شورای مرکزی اصولگرایان و جبهه انقلابی استان و شهرستان‌های بویراحمد و دنا که از سوی ستاد مرکزی کشوری تعیین شده‌اند، عبارتند از: ستار هدایتخواه، دکتر فیاض بخش، الله کس راهی، حجه الاسلام شجاعیان، حجه الاسلام پناهی، حجه الاسلام جعفری، حجه الاسلام غفاری، دکتر امیدی پور، دکتر دهراب پور، دکتر پیوند، شکرالله امامی، رحمان فاضلی، تقویان، پیشرو، دلباز مقدم، دکتر خلیفه خلقی پور، علی سینایی، کورش درخشان زاده، جهان، سردار جعفری، حبیب الله پیشوا، علی محمد دانشی و تعدادی دیگر از نخبگان جریان انقلابی و اصولگرایی