چاپ این برگه

جلسه هدایتخواه متشنج شد/نامزد انتخابات نمیشوم(+فیلم)

نشست هم اندیشی ستار هدایت خواه با جوانان در حسینیه امام علی(ع) یاسوج برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، ستار هدایت خواه در این مراسم با تاکید بر نامزد نشدن خود در انتخابات پیش روی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، اظهارداشت: قرار نبود که نامزد انتخابات مجلس باشم و مطمئن باشید کاندیدای این انتخابات نخواهم بود.

در ابتدا هدایتخواه چهره شاخص اصولگرایی از نوع برنامه ریزی مجریان برنامه انتقاد و به این نکته اشاره کرد که به بنده گفتند که تعدادی از جوانان اصولگرا و انقلابی سوالاتی از شما دارند، اما به نظر می‌رسد که در بین جمعیت تعدادی باشند که قصد دارند این جلسه را تحت شعاع قرار دهند. لذا شرکت کنندگان هوشیار باشند و در دام این مسائل نیفتند.

نماینده اسبق بویراحمد و دنا، در پاسخ به این سخن سخنران که از هدایت‌خواه برای حضور در انتخابات دعوت کردند، اینگونه بیان کرد؛ جوانگرایی مطرح شده در بیانیه گام دوم ایجاب می‌کند که امثال «هدایتخواه» میدان را به جوانترها بدهند، لذا شعار جوانگرایی با دعوت از من در صحنه انتخابات همخوانی ندارد. مضاف بر اینکه به چند دلیل هم بنده هیچ تمایلی به شرکت در صحنه انتخابات ندارم.

سپس وی به سیر مراحل انتخاب نامزد مورد نظر در شورای اصولگرایان اشاره کرد و اینکه یکی از نامزدهای مطرح (روشنفکر) حاضر به پذیرش شروط شورا نشد و چند نفر دیگر هم عدم تمایل به کاندیداتوری خود را اعلام نمودند و لزوماً شورا می‌بایست گزینه‌های دیگر را بررسی نماید و در چند روز دیگرهم، نامزد نهایی اعلام خواهد شد.

در این جلسه اما تعدادی از افراد بدون رعایت شئونات جلسه اقدام به صحبت خارج از فرایند تعریف شده کردند، آنها که گویا طرفدار روشنفکر بودند می گفتند: «نظر قاطبه اصولگرایان با آقای روشنفکر است و به نوعی از حاضرین تقاضا کرد تا اعلام موضع کنند»، که در این میان اکثریت مطلق جلسه مخالفت خود را با بیان این نوع سخنان اعلام کرده و تعدادی از شرکت کنندگان و عوامل برنامه نیز بالاخره ناچار شدند تا بااستفاده از زور میکروفون را از ایشان بگیرند و جلسه را خاتمه دهند.