دوشنبه 13 خرداد 1398 - 7:50

عدل هاشمی پاسخ استاندار را داد/احمدی خودش پروازی است به او گفتم بغچه‌ات را جمع کن و برو!/نصف مردم چرام در گچساران رای می دهند

نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده اظهار داشت: زیرساخت ها در شهرستان باید فراهم شود،اگرچه دراین استان و شهرستان های ما کسی دنبال این کارها نیست ولی من باید مبارزه کنم و بسازم  تا این فرهنگ درست شود.

به گزارش بویرنیوز، عدل هاشمی پور در جمع برخی از اقشار مردم دهدشت ، عنوان کرد:با وجودی که می دانم بابت کارهای عام المنفعه صدمه می خورم ولی دنبال آن را سفت و محکم می گیرم.

هاشمی پور با اشاره به برخی از پروژه های کهگیلویه بزرگ گفت:چون اسم هاشمی در کنار این دولت،مردم و نظام است انگار اصلا هیچکدام نیست،نه فسفات هست نه پتروشیمی است اصلا هیچ نیستند!

اینجا نیز در این شهرستان به سلامتی اقای استاندار،6 ماهی یک فرماندار دارد،این چه فرهنگ و اوضاعی است/استاندار خودش پروازی است

وی افزود:اینجا نیز در این شهرستان به سلامتی اقای استاندار،6 ماهی یک فرماندار دارد،این چه فرهنگ و اوضاعی است،چرا جلسه استانداری را ترک کردم، یک روز قبل آن دعوا کرده بودم با اقای استاندار،گفتم بغچه خود را جمع کنید بروید دیگر!

هاشمی پور گفت: به احمدی گفتم چه دارید در این استان می کنید،خودش مدیر پروازی است از این طرف می گویند مدیر پروازی ممنوع،خانه خودش تهران است این طوری نمی شود که نصف وقت خود را در هفته در تهران است!

نماینده کهگیلویه بزرگ ادامه داد:ما فقط درست شده ایم که غیر بومی پرست باشیم، قدر بچه های خودمان را نمی دانیم،نخبه کشی و فرار از همدیگر،همدیگر را می زنیم، ولی کت و شلوار شیک از تهران بیاید می گوییم همین پیغمبر است!

نصف مردم چرام در گچساران رای می دهند

عدل هاشمی پور بیان کرد:نصف مردم چرام می روند در گچساران رای می دهند،یعنی چه؟ ایا این مردانگی است،زانو می زنیم برای دیگران تاحفظ شویم و پست به ما دهند،به خاطری که در جایی از ما دفاع شود،زانو می زنیم عین برده و دیگران را می پرستیم،یعنی چه؟تعصب داشته باشید نسبت به منطقه خودتان!

نائب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس با اشاره به جلسه بررسی آسیب های اجتماعی بخش دیشموک در استانداری گفت:میر محمدی،مدیر کل امور اجتماعی استانداری گفت600 میلیون تومان دادیم به کهگیلویه،در حالی که فرماندار می گوید،یک ریال نیامده است،به استاندار گفتم بنده به عنوان یکی از نیروهای نظارتی مجلس باید ببینم 600 میلیون کجا رفته،الان دنبال 600 میلیون هستم!

هاشمی بیان کرد:یک میلیارد و نیم عوارض گرفتم از زنگه دادم به شهرداری لیکک برای اولین بار،اسم عدل هاشمی را یک بار ار نبرد،من را در کنار خودش نمی داند،ایا این انصاف است،تمام مکاتبات هم موجود است،من پاسداری بودم امدم داخل این مسیر و نمی خواهم برای من تبلیغ کنند ولی حداقل دیگران را هم در کنار خودشان ببینند!

وی ادامه داد:ببینید در سه سال حضور عدل هاشمی چند تا چمن مصنوعی وارد شهرستان شد،سالن ورزشی چند منظوره سرفاریاب چه ارتباطی به زنگنه دارد که 1 و نیم میلیارد ریختم تو شکمش الان می خواهد افتتاح شود،تنگ چویل که پل ان دارد اجرا می شود و پل سردو،که 6 میلیارد از زنگه گرفتم چه ربطی به زنگنه دارد،خب من با تعامل دارم این کارها را انجام می دهم.

پاسخ تند عدل هاشمی به اظهارات استاندار

هاشمی پور افزود:بعضی هم می گویند خدمات دولت را می خواهند به یغما ببرند،مرد حسابی تو چه میدانی رود ریش کجاست،اگر من ندوم، از زنگنه بولدوزر نگیرم برای رودریش،احمدی میداند رود ریش کجاست؟اصلا یکبار رفته انجا،اصلا اسم رود ریش با 160 خانوار را شنیده است!

هاشمی پور بیان کرد:اینقدر همدیگر را خرد و خمیر می کنیم که چه،من بروم از این فرصت نائب رئیسی کمیسیون استفاده کنم،کنتر مجانی بیاورم کفر شده است که سخنرانی کنید در سایت ها بزنید اقا ما صدقه سری زنگنه را نمی خواهیم!

وی افزود: من می گویم این بداخلاقی ها چیست که می زنید، اصلا هاشمی بد ولی با او همکاری کنید از این فرصت استفاده کنید و در اینده هم علیه من کار کنید خودتان و انصافتان!

ماجرای جایزه نفیس عدل هاشمی!

هاشمی پور با اشاره به اهمیت و جایگاه فراهم کردن زیر ساخت ها گفت:در حوزه عمران و آبادی هیچ کس تجربه من را ندراد،اگر شما توانستید یک نفر را در این استان پیدا کنید که بتواند از من در کارهای اقتصادی و سازندگی سبقت بگیرد،حتما یک جایزه نفیسی نزد من دارد،در حوزه صنعت ،عمران،معدن، تونل و… همه این ها کار کردم.

هاشمی با بیان اینکه اگر بخواهیم با این اوضاع زندگی کنیم خودم اعلام می کنم که اصلا من نیستم تصریح کرد:ولی امدم که این فرهنگ را تغییر دهم،زیر ساخت ها در جاده همین است، در معدن همین است،اگر میخواهیم کشاورزی کنیم باید زیر ساخت های کشاورزی درست باشد،نمونه ان سد آبریز بود همه می گفتند نمی شود از پشت سد،آب برداشت که حتی در سایت ها زدند از پشت سد مارون نمی شود اب برداشت؟

به گزارش بویرنیوز، استاندار در سخنانی در روزهای گذشته، با ابراز گلایه مندی از نمایندگان، خواسته بود خدمات دولت را به نام خودشان تمام نکنند و صادقانه وظیفه اصلی خود را انجام دهند(از اینجا بخوانید)

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303222
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    دمت گرم حاج عدل ..متاسفانه در انتخابات دو دور گذشته بخصوص دور قبل مردم زیادی از بویراحمد ،سی سخت،چرام و دهدشت و نوراباد ممسنی و کازرون و بهبهان و دیلم بخصوص بویراحمد و دنا رفتند گچساران به تاج گردون رای دادند…

  2. همشهری گفت:

    خداوکیلی اصلا خودت متوجه شدی که چه گفتی .

  3. ناشناس گفت:

    اون قسمت نیروهای بومی را خوب اومد

  4. ناشناس گفت:

    کار ریس مجمع درسه

  5. علی گفت:

    کل استان یه نماینده مثل تاجگردون کافیه. بقیه دکوری هستن.

  6. علی گفت:

    دوباره باج خواهی عدل نزدیک انتخابات شروع شد ،با این ادبیات پادگانی ،خدایی مردم چطور به این رای دادند،بهتره به همون کار قبلیش مشغول بشه و مشغول جمع کردن مال و ثروت و غنایم شود و برای فرزندانش ماشین های میلیاردی بخرد در حالی که بعضی از همشهریان و هم استانی ها این شخص در فقر مطلق زندگی میکنند و یا ساکن غارها هستند،حاج عدل تو اصلا مدیر هم نیستی مدیر پروازی که خوبه ،اگر احمدی باید از این استان برود امثال شما باید یک روز از این کشور بروید در غیر اینصورت مردم شما را به دریا خواهند ریخت ،دنبال سهمت از سفره انقلاب باش و زیاد حرف نزن

  7. سرآسیاب یوسفی گفت:

    اگه یک مرد هست خودتی نه فرماندار لیکک و بخشدار بی عرضه سرآسیاب یوسفی . ما که از حقمان نمی گذریم خدا ازشان نگذرد

  8. حمید گفت:

    حرف مفت زدن دو صد گفته چون نیم کردار نیست دنبال دکتر خادمی بودید تا از استان رفت و دکتر چمن هم رفت و بعد از این دو مرد بزرگ را هم مردم استان دیدند دیگر حرفی برای زدن ندارید.

  9. علی گفت:

    با سلام و عرض ادب و احترام
    من در شهرستان نیستم که ، کی چکار میکنه
    فقط از نظر فن بیان دارم نقد میکنم
    به نطر میرسه این اقای نماینده ؛صحبت کردن به زبان فارسی روان را؛ بلد نیست.البته که این مشکل نیست؛ مثلا؛میگیم که اقای نماینده لهجه داره.
    ایت الله خمینی هم لهجه داشت.
    اقای نماینده تو نگارش فارسی مشکل جدی داری یعنی بکار گیری کلمات در جمله و این باعث هرج و مرج در جمله میشه
    و اخرش اینکه مثلا وقتی ۴ ادم گوش میده به این جملات ؛ ۳ نفرش مثلا میگن” نفهمیدیم چه گفت”از این چهار نفر فقط یک نف که دور ذهن بالایی دارد متوجه میشه
    حالا شما حساب کنید اقای نماینده در مجلس میخواد صحبت کنه، شاید پیام اون نطق درست باشه ولی متاسفانه ؛ مجلسیها هیچ کدوم نمیفهمن چرا؛ اینجا دیگه نخبه ها میفهمن چرا؛ چون همه گاو تشریف دارن.
    اما این بحث کجا ختم میشه؟
    ۱ سطر پایین
    نتیجه: چهار سال نماینده کهگیلویه یعنی پشم
    یعنی جمعیت ۷۰ میلونی ایران تو این ۴ سال کسی نفهمید ؛ حرف ما چیه؛
    درد دلامون؛مشکلاتمون و نگرانیهامون
    در پناه حق

    نقد مهمتر ؛ اینکه اقای نماینده ادبیات ؛ گارگر و پیمانکار بکار گرفت” جمع کنین باقچتونه و ..”
    فکر میکنه اقای احمدی کارگر ” فلکه” بیل زدن هم بلد نیست

    اوضاع

  10. علی گفت:

    حیف و صد حیف که ایشون نماینده ماست

  11. مینا گفت:

    واقعا برای خودمان متاسفام یعنی شهرستانهای کهکیلویه و بویراحمد خالی شده از رجال سیاسی وکار درست .یعنی هیچ نخبه ای توی این شهرستانها وجود نداره؟ که این اقا با این لحنش ابن طوری حرف میزنه اون هم بعد از چهار سال نمایندگی اولبن باره که ما ایشون میبینیم که یه نطقی کرد خسته نباشی دلاور

  12. کارکشته گفت:

    آنان که بهشان نیاز داشتیم‌ و خیلی هم‌ به فکر ما بودند را عده ای ناراحت کردند و باعث رفتنشان از این استان شدند😔😔😔

دیدگاه شما