یکشنبه 12 خرداد 1398 - 20:47

اقدام قابل توجه تاجگردون برای گچساران که امروز در هیات دولت مصوبه گرفت

به گزارش بویرنیوز به نقل از سایت ریاست جمهوری (اینجا کلیک کنید)، هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد، چند مصوبه داشت که یکی از مهم ترین آنها درباره گچساران بود.

 

مصوبه اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان اصلاح شد

با تصویب هیأت وزیران، مصوبه موضوع اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای نوسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد اصلاح شد.

به موجب این اصلاحیه، دولت مصوب کرد مبلغ ۲۰۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض برای نوسازی (۱۸۶۰) واحد باقیمانده تعداد سه هزار واحد مسکونی به ازای هر واحد ۱۱۰ میلیون ریال در شهر دوگنبدان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

همچنین به دلیل افزایش هزینه­ های مصالح ساختمانی، مبلغ ۹۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق بانک­‌های عامل با معرفی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای نوسازی تعداد (۱۸۶۰) واحد باقیمانده از مصوبه مذکور به ازای هر واحد ۵۰۰ میلیون ریال با ضمانت زنجیره­ای و کارمزد پنج درصد پرداخت می­ شود. طول دوران مشارکت مدنی و اقساطی جمعاً ۱۵ سال (سه سال دوران مشارکت مدنی و ۱۲ سال دوران مشارکت اقساطی) است.

با تصویب دولت همچنین مبلغ ۴۳ میلیارد ریال به صورت هزینه ­ای برای هزینه­ های آواربرداری، پشتیبانی و ارائه خدمات فنی و مدیریتی و مبلغ یکصد میلیارد ریال به صورت تملک دارایی های سرمایه ای برای اصلاح بافت شهری در معرض خطر رانش و ایمن سازی آن اختصاص یافت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303208
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صادق گفت:

    خب مردم گچساران بخريت اوسو هم بگيت تاجگردون هيچ سيمو نكه

  2. اریوبرزن گفت:

    خداقوت اقای دکتر تاجگردون🌷🌷🌷🌷

  3. صادق گفت:

    مردم گچساران قدر تاجگردون نمی دونن ، ای کاش ماهم یه نماینده مثل ایشون داشتیم

  4. منوچهرشرافت گفت:

    تاجگردون تنهانماينده بالياقت وارزشمنداستان،درود👏👏👏👏👏

دیدگاه شما