جمعه 10 خرداد 1398 - 14:42

داد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دخالت های بیجای نمایندگان استان بلند شد/کار خودتان را انجام دهید و با مردم صادق باشید!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دخالت مجمع نمایندگان استان در فعالیت‌های عمرانی و اجرایی واکنش نشان داد و گفت: وظیفه نماینده قانون‌گذاری بوده و فعالیت‌های انجام شده در حوزه اختیارات آن‌ها نیست.

به گزارش بویرنیوز، علی محمد احمدی با اشاره به اینکه از حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر و آبدانان استان ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است، اظهار داشت: زمان نمایندگی‌ام صادقانه به مردم می‌گفتم گازرسانی، احداث تونل و … خدمات من نیست.

وی وظیفه نماینده مجلس را قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون دانست و افزود: اینکه فلان نماینده مجلس خدمات انجام شده را به نام خود تمام کند و به گونه‌ای سخن بگوید که دولت تعطیل بوده، کار درستی نیست.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نماینده مجلس باید شکرگذار باشد که مردم اعتماد کردن و این مسئولیت را به آنان سپردند و باید با آنان صادق باشید.

احمدی با اشاره به اینکه مردم در این شرایط نیاز به امید دارند، بیان کرد: ضروری است خدمات نظام را برای مردم بیان کنیم تا به آینده امیدوارم و اعتماد آنان تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در نشست‌ها و برنامه‌ها نه باید فعالیت‌های انجام شده نظام را به نام خود تمام کنند بلکه برای برون رفت از مشکلات و بهبود وضعیت موجود در بخش‌های مختلف برنامه ارائه کرده و پیشنهاد داشته باشند.تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303058
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    احسنت بر شما یکی مثل عدل هاشمی فقط میگه من گاز دادم به دیشموک در صورتی که قبل از نمایندگی عدل گاز رفته بود برای دیشموک

  2. ناشناس گفت:

    آغا نمایندل ایما وی بیشتر وشون ساخته نیس
    الانم شما نگین وظیفه نماینده فاتح خونی نیس
    په چه کنن ککا
    برن من مجلس چه بگن

دیدگاه شما