شنبه 4 خرداد 1398 - 13:11

خودروهای فروش فوری به دست چه کسانی می‌رسد؟/کلاه خودروساز بر سر مردم

طی هفته های اخیر، خودرو سازها چند نوبت فروش فوری خودرو داشتند.

به گزارش بویرنیوز، هر هفته شاهد یک نوبت فروش فوری خودرو با زمان تحویل یک ماهه به متقاضیان هستیم، که بنا به گفته خودروسازهای این اقدام در راستای ثبات در بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها بوده است.

تا اینجای کار خوب است اما این خودروها دقیقاً به دست چه کسانی می رسد؟!

بسیاری از مخاطبین با اظهار گلایه مندی از ایران‌خودرو گفتند: هر وقت به سایت مراجعه کردیم موردی برای فروش نبوده، دقیقاً در زمان وعده داده شده وارد سایت میشویم اما تاکنون موفق به ثبت و حتی باز کردم صفحه فروش اینترنتی نشدیم.

بسیاری از مردم هم از این دست فروش ها ناراضی هستند و می گویند: چطور است به گفته خودروسازها در ساعت ۱۰ سایت باز میشود و ما به سختی بعد از ثانیه های دسترسی پیدا میکنیم اما در سایت با پیام ظرفیت تکمیل شد روبرو می‌شویم؟! بعضی اوقات هم که اصلأ پاسخی داده نمیشود.

به گزارش بویرنیوز، متاسفانه این نوع فروش نه تنها نمی‌تواند اثری برای کاهش قیمت خودرو داشته باشد بلکه زمینه سودجویی برخی افراد که به هر نحو به خودروهای پیش فروش شده دسترسی دارند فراهم میشود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302749
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهریار گفت:

    چیزی که خودم امتحان کردم با اینکه سرعت تایپم بالا هست و کاملا آشنا هستم به مدت چند روز دقیقا راس ساعت ۱۰ که شروع میکردم پراید ثبت نام کنم اما نمیشد و با همین پیام های بی ربط مواجه میشدم، چند تا از دوستانم باز هم همین گلایه را داشتند، یکی از آنها گفت که برادر خانمش یه رفیق تو شرکت سایپا داره و دو میلیون میگیره ثبت نام می کنه! خدایا تو خودت بساط ظلم و فساد را جمع کن که با قدرت های مادی نمی توانیم ظلم را ریشه کن کنیم.

  2. یاسوج گفت:

    بشینید تا بیان سیتون ثبت نام کنن بدبختل

  3. صادق قاسم‌پور گفت:

    من امروز رفتم سایت ایران خودرو تا پرداخت میرفت ولی بعدش دیگه پرداخت انجام نمیشد
    بازم دروغ بوده

  4. ابراهیم گفت:

    من خودم کارشناس فنی ایرانخودرو بودم…
    تمام این ثبت نامی ها الکی هستن..
    واقعأ دارن به شعور مردم توهین میکنن با این کارشون

دیدگاه شما