شنبه 4 خرداد 1398 - 9:59

امام جمعه یاسوج: بد حجابی در یاسوج بی داد می کند/روزه خواری علنی در مرکز استان مایه شرمساری است

امام جمعه یاسوج گفت: ضروری است جلوی روزه خواری علنی در شهر شیعه نشین یاسوج توسط مردم، دستگاه قضایی و نیرو انتظامی گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید قدر این شب‌ها را بدانیم و در روزهای باقی مانده ماه رمضان بهره معنوی را از آن ببریم، عنوان کرد: متاسفانه در شهر شیعه نشین یاسوج شاهد روزه خواری علنی هستیم که مایه شرمندگی و شرمساری است.

حسینی با تاکید بر اینکه روزه خواری جرم بوده و اگر به صورت علنی باشد جرم آن سنگین تر است، افزود: متولیان امر از جمله  نهادهای فرهنگی، قضایی و نیروی انتظامی باید برخورد کنند و مردم نباید در صورت مشاهد این امور بی تفاوت باشند و باید تذکر داده و نهی از منکر کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بد حجابی در یاسوج بیداد می‌کند و به عنوان یک شهر شیعه نشین باید برخورد قانونی و قاطع شود.

حسینی با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: اشغال خرمشهر یک برگ برنده برای صدام و رژیم بعث عراق بود و آزادسازی آن توسط رزمندگان ایران ضربه مهلکی به رژیم بعث عراق وارد کرد.

وی ابراز کرد: شرق و غرب و برخی کشورهای منطقه خلیج فارس در جنگ 8 ساله از صدام حمایت می‌کردند و امام ملت رشید ایران و رزمندگان در مقابل استکبار جهانی ایستادند و پیروز شدند و همین شجاعت و رشادت‌ها هیمنه آمریکا و حامیان او را شکست و خرمشهر آزاد شد.

حسینی با اشاره به اینکه ایران در دوران دفاع مقدس به پیروزی رسید و اجازه تصرف و اشغال یک وجب از خاک کشور را نداد، گفت: اتحاد و انسجام کنونی ملت ایران و وجود نیروهای مسلح شجاع و فداکار سبب شده هیچ کشوری نتواند به ایران حمله نظامی کند و ضربه بزند.

وی عنوان کرد: هر دشمنی فکر تجاور به سر خود راه دهد پشیمان خواهد شد و برخی کشورهای منطقه متکی به آمریکا شدند و به طور حتم جز ضرر و زیان نتیجه دیگری نخواهند دید.

حسینی تصریح کرد: ملت مقاوم ایران همواره سرافراز است و خواهد بود  چون مقابل دشمنان ایستاد و مقاومت می‌کند و ملت ایران در روز جهانی قدس امسال پاسخ دندان شکنی به آمریکا و دشمنان خواهند داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302722
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما