چاپ این برگه

اقدامات تاسف برانگیز مدیرکل صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در آستانه برکناری

داریوش دیودیده در روزهای پایانی حضور خود در سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد دست به تغییرات دقیقه ۹۰ی زد.

به گزارش بویرنیوز، سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد که در سالهای اخیر محور حواشی و انتقادات مردم و مقامات ارشد استان بود امروز و در پایان مدیریت دیویده دچار تنش های عجیب و غریبی شده است.

«داریوش دیودیده امروز سالار حسین پور را از معاونت بازرگانی داخلی این سازمان برکنار و کرامت ارجمند که از بستگان او نیز محسوب می‌شود، را جایگزین «حسین پور» کرده است.

داریوش دیودیده با صدور حکم دیگری علی حیدری اصل را که در زمان حیدرپور معاونت سازمان را بر عهده داشت به سمت  جانشین سید آرش موسوی منصوب کرد حیدری اصل نیز از جمله نیروهای مخالف زارعی و حامی پر و پاقرص هدایت خواه است .

همچنین دیودیده طی حکمی حمید جهانبین را جایگزین سید مجدالدین ملک حسینی رئیس امور اداری این سازمان کرد و ملک حسینی را به حوزه صنایع فرستاد. (رسانه های محلی) »

و اما چند نکته در خصوص این انتصابات:

این انتصابات در وهله اول توهین به مردم بوده است، انتصاب افرادی که هیچ شناخت قابل توجهی از بازار و محل های بکارگیری خود ندارند، دهن کجی به خواست مردم و پشت پا زدن به شایسته سالاری بوده است، در ثانی اگر تغییراتی هم لازم بود باید به مدیر جدید این سازمان که به زودی منصوب می‌شود، سپرده میشد.

از طرفی مگر صندلی های مدیریت میراث اجدادی یک مدیر است؟! اگر واقعاً هدف خدمت است، زمانیکه کار و خدمت رسانی به درستی پیش نمی‌رود و مردم هم ناراضی از وضع صنعت و بازار هستند، نباید اصرار بر ادامه کار داشت.

جا داشت دیودیده خود استعفا می داد و سکان را به دست مدیری کاردان تر و بهتر میداد تا لااقل بخشی از دین خود به مردم و مسئولانی که حامی مدیریت نه چندان موفق او بودند را ادا میکرد.

به گزارش بویرنیوز، بدون شک این اقدام دیودیده، تنها کارنامه وی در مدیریت ناموفق صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد را سیاه تر کرد و بس.