پنجشنبه 2 خرداد 1398 - 18:27

اقدامات تاسف برانگیز مدیرکل صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در آستانه برکناری

داریوش دیودیده در روزهای پایانی حضور خود در سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد دست به تغییرات دقیقه ۹۰ی زد.

به گزارش بویرنیوز، سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد که در سالهای اخیر محور حواشی و انتقادات مردم و مقامات ارشد استان بود امروز و در پایان مدیریت دیویده دچار تنش های عجیب و غریبی شده است.

«داریوش دیودیده امروز سالار حسین پور را از معاونت بازرگانی داخلی این سازمان برکنار و کرامت ارجمند که از بستگان او نیز محسوب می‌شود، را جایگزین «حسین پور» کرده است.

داریوش دیودیده با صدور حکم دیگری علی حیدری اصل را که در زمان حیدرپور معاونت سازمان را بر عهده داشت به سمت  جانشین سید آرش موسوی منصوب کرد حیدری اصل نیز از جمله نیروهای مخالف زارعی و حامی پر و پاقرص هدایت خواه است .

همچنین دیودیده طی حکمی حمید جهانبین را جایگزین سید مجدالدین ملک حسینی رئیس امور اداری این سازمان کرد و ملک حسینی را به حوزه صنایع فرستاد. (رسانه های محلی) »

و اما چند نکته در خصوص این انتصابات:

این انتصابات در وهله اول توهین به مردم بوده است، انتصاب افرادی که هیچ شناخت قابل توجهی از بازار و محل های بکارگیری خود ندارند، دهن کجی به خواست مردم و پشت پا زدن به شایسته سالاری بوده است، در ثانی اگر تغییراتی هم لازم بود باید به مدیر جدید این سازمان که به زودی منصوب می‌شود، سپرده میشد.

از طرفی مگر صندلی های مدیریت میراث اجدادی یک مدیر است؟! اگر واقعاً هدف خدمت است، زمانیکه کار و خدمت رسانی به درستی پیش نمی‌رود و مردم هم ناراضی از وضع صنعت و بازار هستند، نباید اصرار بر ادامه کار داشت.

جا داشت دیودیده خود استعفا می داد و سکان را به دست مدیری کاردان تر و بهتر میداد تا لااقل بخشی از دین خود به مردم و مسئولانی که حامی مدیریت نه چندان موفق او بودند را ادا میکرد.

به گزارش بویرنیوز، بدون شک این اقدام دیودیده، تنها کارنامه وی در مدیریت ناموفق صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد را سیاه تر کرد و بس.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302652
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    ایشان از مدیران انتصابی حاج زارع هستند

  2. حمید گفت:

    چون فقط نیروهای زارع را برداشته و نیروهای هدایتخواه را گذاشته این همه فشار بهتون اومده ؟؟؟

  3. ناشناس گفت:

    اتفاقا کارخوبی کرد.کی گفته که هرکه ازاقوام نماینده هست ویاسفارش نماینده روداره بایددرراس مدیریت باشه باندبازی تاکی .ناکارامدی تاکی .وقتی نماینده ناکارامدباشه نیروهاش هم ناکارامدهست

  4. شهروند گفت:

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در احکامی جداگانه به دو مدیر اصلاح طلب در این سازمان مسئولیت داد.

    به گزارش افتونیوز، داریوش دیودیده در حکمی کرامت ارجمتد را به عنوان معاون بازرگانی داخلی این سازمان منصوب کرد. پیش از این سالار حسین پور این مسئولیت را بر عهده داشت. گفته می شود حسین پور که خود نیز از نیروهای اصلاح طلب است برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در تهران دو بار از این سمت استعفا داده بود که بالاخره دیودیده با این استعفا موافقت کرد.

    ارجمند دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت و از نیروهای اصلاح طلب است که خانواده وی از حامیان و نزدیکان سیدباقر موسوی می باشند.

    دیودیده همچنین در حکمی دیگر، حمید جهانبین را به عنوان رئیس امور اداری این سازمان منصوب کرد. جهانبین از نیروهای نزدیک به سیدباقرموسوی است که در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲  و ۹۶ از حامیان دکتر روحانی بود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خود از نیروهای سیاسی اصلاح طلب و مسئول حزب اسلامی کار که از احزاب اصلاح طلب کشور است بوده که خود و حزب متبوعش در انتخابات مجلس گذشته از زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا حمایت کردند و اکنون صدور این احکام را می توان نشانه ای از بازگشت دیودیده با خواستگاه اصلی خود دانست.

    بسیاری از منتقدان دیودیده با فراموش کردن وضعیت این حوزه در سطح کلان کشور، وی را مقصر می دانند در حالی که این استان نیز بخشی از کشور بوده و مشکلات کشور طبعا در این استان نیز وجود دارد.

  5. کارنامه دیودیده گفت:

    کارنامه دیودیده از سیاه بودن ده رد وابی الان کارنامه اش مشکی خالصه🤣😂

  6. ناشناس گفت:

    سلام احسن بر مهندس دیودیده وانتخاب شایسته ایشان

  7. ناشناس گفت:

    دیو دیده ضعیف ترین مدیر بومی در تاریخ استان بوده و به نظر من توان ا اداره یک مدرسه ابتدایی را هم ندارد و بزرگترین ظلم به صنعت استان شد که ایشون مدیر کل صنعت بوده. تورا به خدا زودتر برکنارش کنید

  8. حسین گفت:

    به خداوندی خدا دیودیده یکی ازبدترین مدیران زا عی هستش . سازمان صنعت و معدن و نه صنعت گران هیچ کدوم قبولش ندارن

  9. محمد گفت:

    یکی از مدیران ضعیف این استان دیودیده هستش

  10. رضا گفت:

    دیودیده کاری نکردی که یه صنعتگر ازت راضی باشه

  11. سیاوش گفت:

    این صندلی ها به کسی وفا نکرده به تو هم وفا نمیکنی اقای دیودیده

  12. محمد گفت:

    اقای مهندس حیدری اصل شخصی کار بلد و مومن هستند

  13. حسین پور گفت:

    سلام خدمت همه سروران و عزیزان رسانه.
    باید عرض کنم من خودم استعفا داده ام و آقای مهندس دیودیده با اکراه زیاد و با خواهش های بنده این استعفا را قبول کردند.
    خواهش میکنم از رسانه ها بدون اطلاع قبلی آقای مهندس دیودیده را مورد اتهام قرار ندهند.ضمنا علت استعفای خودم را بعدا اعلام خواهم کرد.
    با تشکر سالار حسین پور

  14. حسن زاده اداره کل راهداری و حمل و نقل گفت:

    جناب حسین پور معاون بازرگانی از نیروهای جوان و خدوم و متعهد سازمان و بسیار مسلط و توانمند در حوزه کاری خودشون بود و انصافا این نوع جابجایی ها و برکناری صرفا مردم ضمن محروم شدن از خدمات ارزشمند آقای حسین پور متضرر خواهند شد….

  15. مارگون گفت:

    ظعيف ترين مدير طول دوران انقلاب ديو بوده هيچ كاري برا استان كه هيچ بلكه برا بويراحمد هم نكرده

  16. بویر احمد گفت:

    دستش درد نکنه واقعا انتخاب و تغییرات به جایی انجام داده است

  17. حسن گفت:

    بسوزید

  18. نامعلوم گفت:

    ایشان باید هرچه سریعتر اداره را ترک کند اوضاع را به ریخته است
    اگر هرچه سریعتر برداشته نشود ما کارکنان اداره جلوی استانداری تجمع می کنیم حتی به تهران میرویم جلوی دفتر وزیر اعتصاب می کنیم.
    والسلام

  19. حسن گفت:

    بله اینا همش نتیجه جذب افرادبی سواد درپستهای مدیریتی ایست

دیدگاه شما