چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 16:20

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شورای فنی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش زیادی از خسارت‌های سیل نیمه اول فروردین ماه امسال محصول ضعف نظارت‌ها از سوی شورای فنی است.

به گزارش بویرنیوز، علی محمد احمدی در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این شورا و کمیته‌های آن با افزایش نظارت دقیق در برابر تمام تخلفات، کم کاری‌ها، تولید محصولات بی کیفیت و غیراستاندارد با جدیت مقابله و ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه جلسات شورای فنی و تمام تصمیمات و مصوبات آن بسیار مهم است، افزود: به دلیل بی توجهی‌ها و کم کاری‌ها در گذشته، سیل اخیر آسیب‌های جدی و خسارات بالایی را به زیرساخت‌ها وارد کرد.احمدی ابراز کرد: در صورت نظارت و اجرای دقیق برنامه‌ها، تصمیمات،  نظارت‌ها و مصوبات شورای فنی و رعایت استانداردها و توجه جدی به بحث کیفیت دیگر شاهد خسارت‌های فراوان به ابنیه ها، راه ها، ساختمان ها و تاسیسات در سیل نبودیم.

وی تصریح کرد: به طور حتم در صورت توجه به راه‌های مواصلاتی و رعایت استاندارد در احداث آن‌ها و نظارت‌ها بر اجرا و دقت در انتخاب مشاور و پیمانکار دیگر محورهای مهم از جمله جاده بابامیدان – گچساران دیگر شاهد تخریب و فرسایش نبودیم.

احمدی با بیان اینکه، هرگونه کم کاری، بی نظمی، بی دقتی، کم توجهی در کار هر مدیر، مسئول ویا دستگاه  اجرایی کم فروشی است و پایمال کردن بیت المال و حق الناس است، افزود: از همه مدیران می خواهم به موقع و با آمادگی کامل و ارائه پیشنهادات سازنده در جلسات حضور یابند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حفاظت تمام عیار از محیط زیست، منابع طبیعی، حریم رودخانه‌ها و جادها تاکید کرد و گفت: با تمام توان  از مدیران قانونمند و دلسوز بیت المال و مردم حمایت می‌کنم.

احمدی خاطرنشان کرد: آب منطقه‌ای در بحث منابع آبی و حریم رودخانه‌ها با جدیت و دقت عمل کند و هرکس که به خواهد به این حریم تجاوز کند با تمام توان اقدام و مقابله کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302605
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما