سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 20:18

تمجید ویژه دو مدیر ارشد صنعتی و سیاسی ایران از دکتر غریب پور؛ غریب پور مرد تصمیمات با صلابت/+جزئیات و عکس

گروه اقتصادی- مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت معدنی و صنعتی گلگهر برگزار شد.

به گزارش بویـرنیـوز،صبح امروز جمشید ملارحمان بعنوان مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گلگهر منصوب شد.

این مراسم تودیع و معارفه حواشی جالب توجهی هم داشت، دو میهمان مهم امروز مراسم تودیع و معارفه با تمجید از غریب پور به برخی ویژگی های منحصر به فرد معاون وزیر صنعت اشاره و بیان کردند:

*غریب پور مرد تصمیمات با صلابت

سید حسین هاشمی رییس اتاق فکر معدن، فردی که اساساً در بنیان گذاری ایمیدرو نقش آفرین بود و در دوره‌های پنجم، ششم، هفتم و هشتم به عنوان رئیس کمیسیون صنایع و معادن و در دوره های پنجم و ششم عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بوده و یکی از مهره ها ی صنعتی ارشد در کشور شناخته می شود در این نشست به تمجید از غریب پور پرداخت و در توصیف خصوصیات معاون وزیر صنعت گفت: دکتر غریب پور با قدرت تصمیم می گیرد، غریب پور هم در رفتار و هم عمل با قدرت و صلابت ظاهر می شود.

هاشمی که بعنوان یکی از پیشکسوتان صنعت ایران و فردی مطرح در معادلات سیاسی کشور به شمار می رود، به حکم امروز برای ملارحمان هم اشاره کرد و بیان داشت: مدیرعامل جدید گلگهر یکی از با سابقه ترین نیروها در این حوزه است.

وی گفت: دکتر غریب پور با قدرت تصمیم می گیرد و باید از زحمات دکتر کرباسیان تشکر کرد ،همیشه نگران بودیم که بعد از دکتر کرباسیان چه شخصی می تواند سکان ایمیدرو را بعهده بگیرد؟

مدیرعامل ایمیدرو و معاون وزیر صنعت فردی توسعه گرا و شجاع

شهباز حسن پور نماینده 3 دوره متوالی سیرجان و بردسیر استان کرمان نیز در این مراسم اظهار داشت: غریب پور فردی توسعه نگر است.

وی خاطرنشان کرد: مدیرعامل ایمیدرو (دکتر خداداد غریب پور) دارای جسارت خاصی است و باید از نگاه توسعه گری ایشان تقدیر کرد.

این نماینده مجلس گفت: ملارحمان از مدیران جهادی و باسابقه این حوزه است، کارهای بزرگی در گلگهر انجام شده و باید حمایت شود تا استمرار پیدا کند.

به گزارش بویـرنیـوز، آذرماه 97 بود که با تائید وزرای اقتصاد، صنعت، نیرو و کار و با حکم وزیر صنعت و معدن و تجارت، دکتر خداداد غریب پور به عنوان معاون وزیر و مدیر عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302570
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. وحید فرجامی تبار گفت:

    آقای دکتر غریب پور به علاوه تمام این ویژگیهایی که در خبر از ایشان ذکر شد انسانی مردم دوست گره گشا و فعال در حوزه خیریه میباشند امید است در سایه الطاف الهی موفقیتهای روز افزون کسب نمایند

دیدگاه شما