سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 16:29

استاندار کهگیلویه و بویراحمد قطعا رفتنی است!/ احمدی تکلیف خود را با مردم استان مشخص کند

گروه سیاسی- مدت هاست خبرهای از استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد و در پی آن تکذیب از سوی مقامات و مسئولین استانداری منتشر می شود.

به گزارش «بویـرنیـوز»، رسانه ها بیشتر گمانه زنی خود را بر روی احتمال حضور احمدی در انتخابات مجلس متمرکز کرده اند که با نزدیک شدن به مهلت استعفای مسئولان داوطلب نمایندگی مجلس و همچنین رد این اخبار از سوی استانداری، این گمانه زنی ها رنگ می بازد.

اما طرف دیگر ماجرا که تاکنون در اخبار به آن توجه نشده است، خواست احمدی برای رفتن از استان است بطوریکه منابع آگاه و معتبر در تهران به «بویر نیوز» گفته اند احمدی از دولت سمت دیگری درخواست کرده است و تمایل وی به رفتن است که همین امر وی را برای ادامه خدمت در کهگیلویه و بویراحمد بی انگیزه کرده است.

رگه های این خبر در موضوع جنجالی مدیرکلی ارشاد که ماحوزی آن یک طرف قضیه بود نیز مشخص است؛ آنچنان که استاندار روی تند خود را به خانم بوشهری نشان نداد و خیلی راحت صندلی مدیرکلی را به وی تقدیم می کرد تا ماحوزی خود عدم تمایلش را اعلام کرد و راست یا دروغ کاسه کوزه ها را بر سر مدیرکل حوزه استاندار شکست.

حال سوالب اینجاست؛ اگر احمدی قرار نیست برود؛ چه برای انتخابات و  چه برای سمت دیگری که شنیده می شود مدت هاست برای آن رایزنی می کند؛ چرا یکبار شفاف خود این موضوع را اعلام نمی کند و به بیانیه های روابط عمومی و مصاحبه های معاونین خود اکتفا کرده است!؟

اگر هم احمدی قرار را بر رفتن گذاشته است همین موضوع و البته دلیل آن را شفاف به مردم اعلام کند که چرا فضای کهگیلویه و بویراحمد را بر نمی تابد، آیا جای دیگری فرصت بهتری مهیاست یا مشکل از مدیران و نمایندگان استان است تا مردم از این بلاتکلیفی درآیند.

بنظر می رسد در این روزها که استانداری کهگیلویه و بویراحمد کانون انتقادات گروه های سیاسی مخالف و حتی موافق دولت، رسانه های و توده های مردم است، لازم است احمدی آن زبان تندی که در برخورد با مدیران دارد را بگشاید و یکبار صادقانه بحث رفتن یا ماندن خود را شفاف به مردم اعلام کند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302552
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    از روزی که اومده میگن میخواد بره

  2. ناشناس گفت:

    کاش بماند
    استان داشت کم کم رنگ‌نظم‌می گرفت و واقعا پیگیر بود

  3. ناشناس گفت:

    به صلاح استان هست بماند

  4. حسین گفت:

    بابا استان به این خوش اب وهوایی کجا میخوای بری

  5. بالا گفت:

    که بهل تا بره چه ایابو 😅😅😅😅

دیدگاه شما