یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 - 9:50

خوبانی اظهارات خود را درباره افراد رَد کرد، شرط موفقیت اصلاح طلبان در استان کهگیلویه و بویراحمد

گروه سیاسی- من عنوان کردم اصلاح طلبان با این تعدد کاندید نتیجه نخواهند گرفت، نظر خاصی نسبت به فرد مشخصی که فلانی باشد یا فلانی نداشتم.

مسعود خوبانی در گفت و گو با بویرنیوز به مصاحبه منتشره از خود در برخی رسانه ها در خصوص عدم توفیق وکیلی و فروزان در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رسانه ها شیطنت هایی دارند، من عنوان کردم اصلاح طلبان با این تعدد کاندید نتیجه نخواهند گرفت، نظر خاصی نسبت به فرد مشخصی که فلانی باشد یا فلانی نداشتم.

عضو شورای شهر یاسوج گفت: احزاب آنطور که باید و شاید در بویراحمد و پیشرفتی نداشته و تفکرات بیشتر قومی و قبیله ای است، ما توصیه داشتیم اصلاح طلبان یک گزینه خروجی داشته باشند، وگرنه اینکه تعداد زیادی از افراد حضور پیدا کنند نتیجه بخش نخواهد بود، مغز کلام بنده این بود که اصلاح طلبان باید متحدانه و با یک گزینه مشخص ورود پیدا کنند، بنده مشخصا روی فرد خاصی همچون وکیلی و فروزان بحث نکردم، بحث بنده کلی و در زمینه نگرانی از ورود تعداد زیاد اصلاح طلبان بود.

وی گفت: اگرچه متاسفانه آقای روحانی با پشتوانه و با نردبان اصلاح طلبان ورود پیدا کرد و بالا رفت و امروز مشکلات کشور، مردم را نگران از این جریان کرده است.

خوبانی گفت: اصلاح طلبان استان در سالهای اخیر خوب عمل نکرده، پراکنده شده اند، ببینید اصولگراها همچنان بر رویکرد خود هستند و اتحاد بهتری دارند، ما می‌خواهیم اشتباهات گذشته نباشد و ائتلاف بر روی یک گزینه باشد.

عضو شورای شهر یاسوج گفت: به نظر می‌رسد در صورت استانی شدن انتخابات احتمال بیشتری برای توفیق اصولگراها هست و دلیل این مسأله هم عدم اجماع اصلاح طلبان در کهگیلویه و در یاسوج است.

خوبانی در خصوص عملکرد شورا و شهرداری یاسوج هم گفت: کارهای مثبت زیادی انجام دادیم که خوب اطلاع رسانی نشده است، ما به اندازه دو شهردار قبل فقط در حوزه آسفالت کار کردیم، توجه به حواشی یاسوج که بعنوان روستا نگاه میشد و خدمات شهری قابلی ارائه نمیشد ما آمدیم و شروع کردیم تا حواشی شهر را سامان دهیم، در کل به نظرم نمره شورا و شهرداری بالای ۱۶ است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302468
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کامی گفت:

    درودبردکترخوبانی مرداخلاقدارومردمی .درودبرشماوشهردارواعضای شورا

  2. کارمندشهرداری گفت:

    دقیقافرمایشات دکترخوبانی متین وصحیح هست.خسته نباشیددکتر.

  3. اصلاحات گفت:

    مهندس خوبانی به مورددرستی اشاره کردن وحقیقت راگفتن.

  4. کریم گفت:

    توی بویراحمد اصولگرا ها در انتخابات آینده شانس بیشتری دارند

  5. یاعلی گفت:

    درود بر دکتر اصلاح طلب انشاالله سالم وتندرست باشید دقیقا به مطلب خیلی مهمی اشاره کردن وانهم تشتت واختلاف درجریان اصلاح طلبی که متاسفانه شکست اصلاح طلبان رابه همراه دارد

  6. جواد گفت:

    گل گفتی

  7. همشهری گفت:

    معلونه که کامنت ها رو هم دوستان و نزدیکان این فرد محترم دارن مینویسن.کدوم دکتر عزیز من… کدوم مهندس … زشته بخدا

  8. ارباب حسين گفت:

    درود بر دكتر خوباني خير استاني وكشوري خدا خيرت بده ان شاءالله موفق باشي تا پاي جوننم نوكريتوميكنم

دیدگاه شما