سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 9:45

زنده شدن مُردِه در کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)

بویرنیوز– *پیرزن ۹۰ ساله زیلایی به جای غسالخانه به وسیله بالگرد به یاسوج منتقل شد*

دکتر احسان کریمی زاده مسئول مرکز خدمات جامع سلامت موشمی زیلایی اعلام کرد:

صبح روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ طبق تماس اهالی روستای بردپهن زیلایی با مرکز موشمی زیلایی اعلام شد؛ پیرزن سالخورده ای که به گمان خانواده فوت نموده بود و مردم روستا جهت غسل و تشییع ایشان جمع شده بودند دستش را تکان داده است.بلافاصله تیم سلامت مرکز موشمی زیلایی به محل اعزام و در کمترین زمان ممکن بر بالین بیمار حاضر شدند. با بررسی های انجام شده توسط پزشک مرکز ؛ وجود علائم حیاتی و البته وضعیت عمومی نامناسب بیمار تایید شد.

با توجه به شرایط عمومی بیمار ؛ وی به وسیله آمبولانس به مرکز موشمی زیلایی انتقال داده شد که البته در مسیر یک بار دچار ایست تنفسی شد ولی خوشبختانه با اقدامات واحیای به موقع توسط پزشک ، تنفس بیمار و سایر علائم حیاتی وی برگشت و با هوشیاری ۱۲ به مرکز رسید.

دکتر کریمی زاده تصریح کرد سایر اقدامات تشخیصی درمانی لازم در مرکز موشمی صورت پذیرفت ولی با توجه به کاهش سطح هوشیاری بیمار ، زجر تنفسی و نامنظم بودن کارکرد قلب ایشان ، با هماهنگی صورت گرفته با مرکز فوریت های پزشکی یاسوج، بیمار با علائم حیاتی پایدار و سطح هوشیاری ۹ به اورژانس هوایی و بیمارستان امام سجاد یاسوج تحویل داده شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302246
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دکتر کریمی زاده جوان ولی با تجربه و اشنا به حرفه خودش هست واقعا من بعد ده روز رفت وامد به بیمارستان شهید بهشتی توسط ایشون مشخص شد اپاندیس پاره شده در شکمم .باتشکر از دکتر کریمی زاده .انشالله موفق باشی و در مدارج بالا شاهد پیشرفت شما باشیم

  2. کاظم محمدیان گفت:

    به جای زمینی شدن آسمانی شدحالادقیقا روح این پیرزن به سوی اسمان به پرواز درامد اینه که میگن آسمانی شد

  3. ناشناس گفت:

    چه جالبه که اونجا مرده را زنده میکنن
    آفرین بر شما ها زنده کنندگان
    باید این متخصصین را ارج نهاد

دیدگاه شما