چاپ این برگه

به این بانک های کهگیلویه و بویراحمد باید لعنت فرستاد/سخنان تلخ مخاطب بویرنیوز

یکی از مخاطبان بویرنیوز برایمان نوشت: 

من قبل عید برا وام ازدواج ثبت نام کردم بعد اینقد امروز وفردا کردن ک اسمم حذف شد گفتن دوباره ثبت نام کن دوباره ثبت نام کردم، الان که نوبتم شده دختر رفته درخواست طلاق داده بعدش عوامل بانک میگن وام نمیدیم

بعدش میگن برا وام ۳۰ تومانی برا هر نفر باید ۳ تا ضامن بیاری اونم رسمی میگم مگه بخش نامه نزدن که با یارانه هم میشه ضمانت کرد میگه اونا این حرفارو برا خودشون زدن!

دلیل طلاق ما هم نداشتن هزینه واسه شروع زندگی بود…

چرا بانکها اصلا قوانین رو رعایت نمیکنن؟

اینها دغدغه یک جوان کهگیلویه و بویراحمدی است، جوانی که این روزها همه به نوعی از حمایت او سخن میگویند و البته خود را سینه چاک او هم میدانند.

تنها یک نفر تیست، روزهای گذشته بنا به درخواست تعداد دیگری از جوانان هم مطلبی در خصوص مصائب دریافت وام ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد منتشر کردیم (از اینجا بخوانید).

واقعیت اینست بانک های استان هوای جوانان را ندارند، آنها حتی در حد همان قوانین هم حاضر نیستند با زوج های جوان همکاری کنند تا شاید گره از یک ازدواج ساده برای آنان گشوده شود.

باور کنید دروغ نیست، چه زندگی های که امروز به دلیل تامین نشدن جهاز و نبود بودجه برای خرید مایحتاج اولیه که گرانی شان از توان بی رمق عمده مردم کهگیلویه و بویراحمد خارج است، در حال فروپاشی است.

چرا بانک ها مصون از هر نقدی هستند؟! به نظر می‌رسد باید به بانک ها تذکر داد حداقل مطابق قانون با مردم رفتار کنند نه قانون های من درآوردی داخلی شان…