شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 22:35

آغاز تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، به زودی

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار جلوگیری از هزینه‌های غیر ضروری شد و گفت: ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان، پیگیری برای پرداخت مطالبات پرسنل، پزشکان و همچنین تولید درآمد جزو دغدغه‌هایم است

به گزارش بویرنیوز، پرویز یزدان‌پناه ظهر امروز در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: جا دارد از تلاش‌های 29 ماهه دکتر اورنگ ایلامی و تیم مدیریتی‌اش تقدیر و تشکر کنم.

وی تاکید کرد: انتظار می‌ورد مجموعه همکاران و مدیران دانشگاه از حاشیه دوری کرده و با تعامل و همکاری پیگیر بر طرف کردن مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش باشند.

یزدان‌پناه تغییر مدیریت‌ها را امری طبیعی دانست و ابراز کرد: مدیران و کارکنان دانشگاه طبق قانون و مقررات به وظایف خود عمل کنند و خود را در پیشگاه خداوند مسئول بدانند و باید از امنیت شغلی، اجتماعی و روانی همکاران صیانت شود.

وی خواستار جلوگیری از هزینه‌های غیر ضروری شد و افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های کاری‌ام پیگیری برای پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان و همچنین تولید درآمد است.

یزدان‌پناه با تاکید بر اینکه برای افراد با هر اندیشه‌ای احترام قائل هستیم، ادامه داد: هیچ گونه بی احترامی به مسئولان قبلی دانشگاه پذیرفتنی نیست و بعد از ارزیابی از عملکرد حوزه‌های مختلف، تغییرات لازم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت خود را توسعه خدمات و ارتقای همه حوزه های دانشگاه می‌دانیم که در این زمینه دست تک به تک همکارانم با هر نگاه و سلیقه‌ای را می‌فشارم و انتظار همکاری دارم.

یزدان‌پناه تصریح کرد: ضروری است معاونت‌ها مختلف برای تحقق برنامه‌های اولویت‌دار حوزه های تحت سرپرستی خود سنگ تمام بگذارند و بدانند در این زمینه هیچ قصور و کم کاری پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه از کم و کاستی‌های حوزه بهداشت و درمان استان اطلاع کافی دارم، گفت: برای برطرف کردن مشکلات با تعامل با مجموعه مدیران ارشد استان، مجمع نخبگان و همکاران گام بر می‌داریم.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از معاونان دانشگاه خواست در کمترین زمان ممکن مشکلات حوزه‌های مختلف و وضعیت کنونی را برای برنامه ریزی بهتر ارائه کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302030
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. استخدام جلیل ۹۶ گفت:

    دکتر غلام نژاد و عوض کنن تا ما استخدامی پیمانی ۹۶ بعد از دوسال شاید به کار گیری شدیم
    ظلمی که در حق ما شد بسیار برامون گرون تمام شد

  2. آرش گفت:

    بهترین و سالمترین معاون دکتر غلام نژاد هستش

  3. ث گفت:

    اگر خواهان نگرشی نو هستید باید معاونتها تغییر نمایند

  4. انسانیت گفت:

    بجز خانم حسینی و دکتر قایدی بقیه به درد مدیریت نمیخورن

  5. شهروند گفت:

    یکی از سالم ترین وپاکترین ومعتقدترین معاونت ها دکتر غلام نژاد هستش معاونت آموزش هم نیروی فعالی است

  6. همکار شبکه بهداشت یاسوج گفت:

    قانون مند ترین معاون دکتر غلام نژاد.

  7. شهروند گفت:

    سلام حضور دکتر یزدان پناه : جناب دکنر مطلع هستید که در گزینش و استخدام نیروهای شرکتی در تابستان 1397 کسانی جذب شدند که رسته تحصیلی شان ارتباطی با دانشگاه علوم پزشکی نداشته و به صراحت سفارش شده معاونین و زیر مجموعه بودند شایسته است بازنگری فرمائید.

دیدگاه شما