جمعه 20 اردیبهشت 1398 - 11:28

سخنان تند شهردار چرام: عدل هاشمی کهگیلویه بزرگ را نابود کرده/از هر زمانی بیشتر تحقیر شدیم/هاشمی از بزرگواری هم ضعیف تر است

شهردار چرام:با کمال تاسف در دوران سردار هاشمی کهگیلویه بزرگ در تمامی حوزه ها نابود شده است و عملا همه چیز تعطیل است/عملکرد هاشمی پور از بزرگواری ضعیف تر بود/کهگیلویه بزرگ تحقیر ترین دوران خود را سپری می‌کند

پتروشیمی دهدشت و فسفات چرام هم کار خاصی صورت نگرفته و سایر پروژه ها همانند راه اصلی چرام – دهدشت تعطیل است و شاهد کشته شدن مردم در این محور هستیم

شهردار چرام عملکرد نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی را سبب تحقیر و انزوای کهگیلویه بزرگ دانست و گفت : با کمال تاسف در دوران سردار هاشمی کهگیلویه بزرگ در تمامی حوزه ها نابود شده است و عملا همه چیز تعطیل است .

به گزارش بویزنیوز ” علی نوری ” در گفت و گویی با خبر نگاران اظهار کرد:با انتخاب و حضور سردار هاشمی در مجلس موضوع توسعه و پیشرفت کهگیلویه بزرگ در مقایسه با سالهای اخیر بسیار کند و در بحث پروژه ها شاهد تعطیلی بی سابقه هستیم .

وی با تشریح برخی اقدامات سید ” علی محمد بزرگواری ” نماینده پیشین کهگیلویه بزرگ افزود : عملکرد سردار هاشمی از بزرگواری ضعیف تر بود و من معتقدم که بزرگواری در روند توسعه و تخصیص اعتبارات از هاشمی به مراتب جلوتر بود .

شهردار چرام با بیان اینکه نارضایتی مردم و مسئولان از عملکرد نماینده کهگیلویه بزرگ شدت گرفته است ادامه داد:از آنجا که سردار هاشمی نتوانست به وعده ها و شعارهایش عمل کند شاهد اوج نارضایتی ها از ایشان حتی در میان طرفداران خودش هستیم و پایگاه رای آوری او بشدت آسیب دیده است.

نوری با تاکید بر اینکه هیچ عملکرد قابل دفاعی از نماینده کهگیلویه در بخش های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، ورزشی و … در کهگیلویه بزرگ شاهد نیستیم تصریح کرد : متاسفانه کهگیلویه بزرگ تحقیر آمیز ترین دوران خود را سپری می کند و برنامه ای هم برای برون رفت از این وضعیت نمی بینیم.

شهردار چرام به جلسات مستمر شهرداران استان اشاره کرد و گفت : تاکنون از هیچکدام از شهرداران کهگیلویه بزرگ نشنیده ام که سردار هاشمی توانسته باشد کمکی به آنها کرده باشد .

وی با مقایسه عملکرد ” تاج گردون ” نماینده “گچساران و باشت ” و سردار ” هاشمی ” نماینده کهگیلویه بزرگ افزود : آقای تاج گردون در موضوعات مختلف توانسته هم به حوزه انتخابیه اش کمک نماید هم به ما بعنوان شهرداران استان که جا دارد از ایشان تشکر ویژه ای داشته باشیم .

نوری با اشاره به تخصیص قیر به شهرداران استان با پیگیری های تاج گردون ادامه داد : با تلاش های ایشان چهار هزار و 500 تن قیر برای شهرداران استان تخصیص داده شد که از این میزان 300 تن هم به شهرداری چرام اختصاص یافت .

شهردار چرام تصریح کرد : اگر به پروژه های گچساران و باشت و کهگیلویه بزرگ نگاه کنید متوجه می شوید که عملکرد سردار هاشمی با آقای تاج گردون قابل مقایسه نیست و به صراحت می گویم اگر آقای تاج گردون نبود در برخی موارد مهم ما بعنوان شهردارانی که در حوزه انتخابیه اش نیستیم هم نابود می شدیم .

وی با تاکید بر اینکه اگر واقعیت ها را به مردم نگوییم به اعتماد و حق آنها خیانت کرده ایم گفت:شاید سردار هاشمی هم دوست داشته باشد به روند توسعه کمک نماید اما به هردلیلی نمی تواند و در این حوزه بسیار ضعیف و ناکارآمد است .

نوری خواستار مقایسه تخصیص اعتبارات نهادها و ادارات مختلف استانی شد و تصریح کرد :با مقایسه توزیع اعتبارات از کانال های مختلف ملی و استانی متوجه قدرت و نفوذ نمایندگان می شوید که از شما می خواهیم به اعتبارات تخصیص داده شده به شهرداران گچساران و باشت و برخی نهادها مثل راه و شهرسازی نگاهی بیندازید تا بدانید کهگیلویه بزرگ چه دوران تحقیر آمیزی را سپری می کند .

شهردار چرام در پاسخ به این سئوال که پروژه های مختلف کهگیلویه بزرگ در دوران هاشمی فعال شده است ؟ گفت : بیمارستان باشت و سی سخت همزمان با بیمارستان چرام کلنگ زنی شد اما آن دو به بهره برداری رسید ولی بیمارستان چرام همچنان تعطیل است .

وی افزود : پتروشیمی دهدشت و فسفات چرام هم کار خاصی صورت نگرفته و سایر پروژه ها همانند راه اصلی چرام – دهدشت تعطیل است و شاهد کشته شدن مردم در این محور هستیم .

نوری ابراز امیدواری کرد سردار هاشمی در دوران باقی مانده نمایندگی اش بتواند با اجرای وعده هایش به توسعه کهگیلویه بزرگ کمک نماید .امیدملت

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301988
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نامعلوم گفت:

    عدل آبرومونه من کشور برده نیتره دو کلام حرف بزنه .
    واویلا صد واویلا

  2. دلبازجلاله گفت:

    لغت کهگیلویه بزرگ مناسب مردم استان و شهرستان کهگیلویه نیست و صفت بزرگ از کجا آمد و برای چه آمد و چه تاثیری بر شهرستان کهگیلویه و استان دارد. خواهشمند است به فکر کار یا چاره کار برای شهرستان سرتاپا مظلوم کهگیلویه باشید و صفت های بزرگ و کوچک و متوسط مردم را راضی نگه نمیدارد

  3. حق گفت:

    ماکهگیلویه ای ها تابحال نتوانستیم یک نماینده باسواد به مجلس بفرستیم فقط دنبال نماینده ای هستیم که بتواند با پول رای جمع کند وبه مخالفان خود بگویند که نماینده ما قبول شد وبس

  4. رضا گفت:

    شهردار چرام بنده خدا، خودت تا حالی چه کار مفیدی انجام دادی؟؟؟؟؟؟؟؟/
    اصلا دولت اصلاح طلب چه دسته گلی به اب داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا مردم اگه عاقل باشن نباید عمراً رای بدن با امثال روحانی و مطهری و عارف و ……………..
    ببینید مردم به چه فلاکتی افتادن

  5. محمد گفت:

    ایاجناب شهردار از قانونو سلسله مراتب قوانیندر کشورخبر دارند ، ایا ایشان قدرت تحلیل وضعیت اقتصادی کشور را دارند ؟ خود ایشان بفرمایند در زمان سکاندار شدن شهرداری عملکرد ایشان چی بوده و کدام طرح عمرانی باچه بودجه ای به شهروندان عرضه نمودند؟ …..بعدنظر دهد

  6. چرام گفت:

    سلام
    جناب شهردار شما در طول دوران زیاد حضور در شهر داری چرام چه کار برای مردم مظلوم چرام انجام داده ای
    میشه توضیح بدی که خونه برادرتان که وسط خیابان ساخته شده مجوزش کی داده

  7. ناشناس گفت:

    درود بر شهردار محترم.
    اینها گوشه ای از واقعیات تلخ دوره سردار هست!!!!!!!!

  8. گچسارانی گفت:

    کلید حل مشکل شما فقط در دستان مرد بزرگ و تاریخی استان حاج آقا موحد میباشد

دیدگاه شما