چاپ این برگه

اردوی تیم ملی اسلالوم قایقرانی بانوان در یاسوج آغاز شد+تصاویر

رئیس هئیت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی اردوی تیم ملی قایقرانی اسلالوم بانوان کشور به میزبانی شهر یاسوج خبر داد .

به گزارش بویرنیوز، سید احمد گنجی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: اردوی تیم ملی اسلالوم قایقرانی بانوان کشور از 14 شروع و تا 28 اردیبهشت ماه به میزبانی یاسوج در حال برگزاریست .

وی افزود: در این اردو 9 نفر از بانوان قایقران از استانهای مختلف کشور زیر نظر سمند فلاح عسکری سرمربی تیم ملی اسلالوم کشور در رده جوانان و 23 سال تمرینات خود را صبح و عصر در رودخانه بشار یاسوج برگزار می کنند .

رئیس هئیت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این اردو به مدت دو هفته در یاسوج برگزار و ملی پوشان از استانهای کرمانشاه، تهران، اصفهان، مازندران و قزوین خود را برای رقابت‌های کسب سهیمه المپیک 2020 توکیو آماده می کنند .

گنجی تصریح کرد: این اردو دومین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم بانوان کشور می باشد و ملی پوشان بانوان قایقران کشور قبل از اردوی یاسوج در شهرکرد اردوی آماده سازی برپا کرده بودند .

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری شهرهای یاسوج و گچساران میزبان اردوهای تیم های ملی کاناپولو پسران در دو مرحله و اسلالوم پسران و بانوان بوده است .

رئیس هئیت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در اردوی تیم ملی اسلالوم بانوان کشور به میزبانی یاسوج “دنیا محمدی”، “فائزه روناسی”، “نیروانا اسد بیگی”، “یاسمن رضا سلطانی”،”نازنین فرزانه”، “نگین جباریه”، “محدثه حسن پور”، “ساجده تادلاری” و “نگار صادقی” حضور دارند.

به گزارش ایسنا، سمیه فلاح عسکری بعنوان سرمربی و احمد گنجی، رئیس هیات قایقرانی استان به همراه سرپرست اردو ورزشکاران را همراهی می کنند.

لازم به ذکر است که رودخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش‌های آبی است که تاکنون به نحو مطلوبی از این پتانسیل‌ها استفاده نشده است.