سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 11:38

اعلام استعفای یکی دیگر از مدیران کهگیلویه و بویراحمد در اینستا

به گزارش بویرنیوز؛ رضا دهبانی پور که از ماه ها زمزمه ورودش به انتخابات مجلس شورای اسلامی در محافل رسانه ای و سیاسی استان شنیده می شود ، تغییر پست مدیریتی وی نیز از هفته گذشته رنگ وبوی جدی به خود گرفت، تا اینکه شامگاه دوشنبه خبر مدیرکل حمیده ماحوزی مدیرکل معزول استان بوشهر رسانه ای شد .
خبری که ساعتی بیشتر دوام نیاورد و ماحوزی از نپذیرفتن سکان فرهنگ وارشاد کهگیلویه وبویراحمد خبرداده بودند وگویا در سر سودای فارس دارد.
دهبانی در این روز به کهگیلویه سفر کرد تا در یک مراسم فرهنگی شرکت کند و از همانجا با انتشار تصاویری از مراسم نشست اهل قلم وشاهنامه باحضور دکتر خطیبی خبر از ایستگاه آخر خود در حوزه مدیریت ارشاد استان خبر دهد.
اگرچه با با کناره گیری ماحوزی ریاست دهبانی هم چنان ادامه دارد اما محتوای تصاویر منتشر شده در اینستاگرام دهبانی این احتمال را میدهد که او با حضور درکنار منطقان گزینه اصلاح طلبان طیف منطقیان باشد تا در مقابل کامرانی طیف لاهوتی ، منطقیان هم در بهمئی از رقیب هم فکر خود عقب نماند.

بهرحال استعفای دهبانی در کهگیلویه صادر نشد و او به بویراحمد برگشت تا تصمیم جدیدی برای جایگزین وی گرفته شود. و هرچه هست رفتن دهبانی از فرهنگ وارشاد کهگیلویه وبویراحمد قطعی است فقط نقطه توقف و پیاده شدن از قطار دولت دست کم تا ساعات آینده مشخص نیست./ راک

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301859
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مو که بیکاروم ومدیرکل بیکاران استاندهسوم هم باید استفا بدم یا نیخو؟

  2. علی گفت:

    نیازی نیست برادر

دیدگاه شما