چاپ این برگه

با خواندن این خبر فاتحه اعتماد در کهگیلویه و بویراحمد را میخوانید!

در رستوران‌ها این مرغ ناسالم را به نام مرغ محلی تا 90 هزار تومان به خورد مردم می‌دهند درحالی‌که تنها 12 هزار تومان خریداری‌شده‌اند و متأسفانه برخی از رستوران‌های شهر یاسوج از این گوشت مرغ‌های آلوده استفاده می‌کنند.

به گزارش بویـرنیـوز، اینها بخشی از سخنان رضا زیرایی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در جمع رسانه ها است.

به گفته زیرایی در برخی رستوران های کهگیلویه و بویراحمد مرغی توزیع شده و می شود که از نظر بهداشتی باید معدوم شود، اما رستوران ها به قیمت ارزان می خرند و با بهایی گزاف به خورد مردم بیخبر از همه جا می دهند.

زیرایی از یک فریبکاری عجیب در استان هم خبر داد، به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، تخفیف های فروشگاه های زنجیره ای کاملاً غیر واقعی و عمدتاً برای فریب مردم است.

در حالی از 30 یا 60 درصد تخفیف به مردم گفته می شود که تخفیف ها نهایتاً به 5 تا 15 درصد می رسد، ین مثال بارز از فریبکاری در برخورد با  مشتریان است.

و اما سوال اینست:

چطور نظارت ها اینقدر ضعیف است، حتماً باید شاهد بروز بیماری و یا شکایت مردمی باشیم با دستگاه های متولی به خود آیند و برخورد کنند؟

سلامت امر مهمی است، انتظار مردم نظارت گسترده بر رستوران ها و به ویژه بیرون بر ها است، از طرفی رستوران هایی که تخلف دارند نسبت به پلمپ و اطلاع رسانی از تخلفات آنها صورت بگیرد تا مردم دیگر سراغ این دست کلاهبرداران نروند.

در ثانی فروشگاه های زنجیره ای که همیشه بودند و هستند، تبلیغات اغوا کننده آنها هم همیشه بوده، واقعا نمیتوان مدت زمانی را برای سرکشی و برخورد با تخلفات پیش بینی و عملیاتی کرد؟