یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 18:06

پایان تلخ عملیات جست و جو برای کودک گمشده یاسوجی/جست و جو بی نتیجه تمام شد

وی گفت: بلافاصله تیم‌ امداد و نجات و کوهستان و غواصان آتش‌نشانی یاسوج مرکب از ۱۵ نفر از همکاران مجرب و آموزش دیده ما به صورت مستمر در طول ۱۰ روز اخیر مشغول جست‌وجو در منطقه و همچنین رودخانه مهریان و بشار شدند.

به گزارش بویرنیوز ،مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: ظرف این ۱۰ روز با همه تلاش‌هایی که صورت گرفت نتوانستیم از سرنوشت این کودک ۴ ساله با خبر شویم که به همین دلیل امروز ختم عملیات جست‌وجو را اعلام می‌کنیم.
به گزارش فصلی نو ، آتش‌پاد سوم محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای آتش نشانی یاسوج برای پیدا کردن کودک ناپدید شده در تنگه مهریان یاسوج اظهار کرد: این کودک در عصر روز ۶ اردیبهشت ماه امسال در حالی که به همراه خانواده خود در منطقه تنگه مهریان برای تفریح عزیمت کرده بود ناپدید می‌شود.

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: متاسفانه این کودک در منطقه ناپدید می‌شود که در این حادثه محتمل‌ترین حالت افتادن در رودخانه و غرق شدن به نظر می‌رسید.

وی گفت: بلافاصله تیم‌ امداد و نجات و کوهستان و غواصان آتش‌نشانی یاسوج مرکب از ۱۵ نفر از همکاران مجرب و آموزش دیده ما به صورت مستمر در طول ۱۰ روز اخیر مشغول جست‌وجو در منطقه و همچنین رودخانه مهریان و بشار شدند.

این مسؤول افزود: متاسفانه ظرف این ۱۰ روز با همه تلاش‌هایی که صورت گرفت نتوانستیم از سرنوشت این کودک ۴ ساله با خبر شویم که به همین دلیل امروز ختم عملیات جست‌وجورا اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: اما در صورت هر گونه استمدادی از سوی خانواده این کودک برای جست‌وجو به یاری آن‌ها خواهیم شتافت و در کنار این خانواده خواهیم بود.

به گزارش بویرنیوز، ۶ اردیبهشت بود که کودکی ۳ ساله در تنگ مهریان یاسوج گم شد و از آن زمان تاکنون جست و جوها برای پیدا کردن آن بی نتیجه مانده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301732
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دکترای مدیریت گفت:

    هر وقت مدیریت ها با ضابطه باشند باید هم خیلی کارها وبرنامه ها با شکست رو برو شود

  2. بویراحمد گفت:

    آخ وبختم

  3. ناشناس گفت:

    چرا نباید در چنین جاهای ک احتمال خطر هست یک تابلو اعلام خطرنصب کنن

  4. علی قلی گفت:

    عینک دودی ها بجای بلف زدن یکم به فکر مردم باشند

  5. پدر گفت:

    بمیرم برای پدر و مادرش که دلشون تا همیشه کوران داغ و درده
    بی خبری از سرنوشت فرزند کوچک که شیرین هم هست تا قیامت این پدر و مادر را خواهد سوزاند

  6. ناشناس گفت:

    خداوند به پدر و مادرش صبر بده تحملش خيلي سخته

  7. ناشناس گفت:

    خدا به پدرو مادرش صبر بده

دیدگاه شما