یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 9:40

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه پیام نور یاسوج

جشن بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، به مناسبت هفته معلم و با حضور رئیس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نوراستان، جشن بزرگداشت هفته معلم وتجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج دراین دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه ابتدا رئیس دانشگاه پیام نور استان، ضمن تبریک هفته معلم وگرامی داشت یاد وخاطره استاد شهید مرتضی مطهری، از همکاران مرکز یاسوج به خاطر تدارک چنین برنامه ای تقدیر وتشکر نمود.

دکتر سجادی گفت: تدریس و معلمی همواره یک حرفه شریف می باشد و از طریق معلمان  و اساتید است که ارزش ها و فرهنگ یک ملت و مردم آن آموزش داده می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به تاثیر شخصیت و رفتار معلمین و اساتید گفت این رفتار  تاثیر مستقیمی بر جوانان  ما می گذارد و نهایتاً نمود بارز این رفتار را در جامعه و زندگی روزمره می بینیم.

دکتر سجادی  تعلیم و تعلم را از شئون الهی دانست و گفت: خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد وچه افتخاری برای شما بزرگواران بالاتراز این که ادامه دهنده این سنت حسنه می باشید.

دکتر سجادی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: معلمین و اساتید سیاهی جهل را از دل ها می زدایند و در این مسیر مقدس، بزرگانی همچون علامه شهید استاد مطهری  گام نهاده اند که نامشان بر تارک زمان می درخشد. درپایان این برنامه از اساتید ودانشجویان  برتر این دانشگاه تجلیل به عمل آمد. گفتنی است در این برنامه مفرح و شاد، آهنگهای شاد محلی و همچنین برنامه های طنز و…. اجرا گردید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301679
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دستتون درد نکنه برنامه خوبی بود

دیدگاه شما