چاپ این برگه

تبدیل بخش مارگون به شهرستان در پایان راه/کنایه زارعی به منتقدان

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تبدیل بخش مارگون به شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد .

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی ظهر امروز در جشن تجلیل از مقام معلم که در مارگون برگزار شد بیان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و پی گیری های انجام شده استان کهگیلویه و بویراحمد مسیر توسعه را پیدا کرده و به سرعت در حال انجام است .

زارعی افزود : خوشبختانه در طی ۵ الی ۶ سال گذشته از ردیف آخر استان های توسعه یافته اکنون به رده بیست و چهارم رسیده ایم و در سال ۹۸ با وجود همه مشکلات اقتصادی موجود در کشور رشد اعتبارات عمرانی بالای ۲۰ درصد بوده است .

وی در ادامه افزود : در حالی که در سال ۹۱ مجموع اعتبارات عمرانی استان ۱۵۰ میلیارد تومان بود اما در سال ۹۷ بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی یا به بهره برداری رسیده یا در حال اجرا است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد : به لطف خداوند موضوع شهرستان شدن مارگون مراحل پایانی خود را می گذراند و در آینده ای نزدیک این بخش به شهرستان تغییر خواهد کرد .

غلام محمد زارعی گفت : آن کسی که کار را تمام کرد باید موفق بوده است چند سال بودن آن مهم نیست، مهم پی گیری و تلاش تا  برداشتن موانع و به  نتیجه رسیدن نهایی است و الا خارج از گود بودن و قضاوت کردن کار سختی نیست باید وسط میدان بود و ادعا کرد.

زارعی در ادامه افزود: در نقشه راه سلامت استان بیمارستان مارگون به تصویب رسید و در سالهای آینده عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد، در حوزه راهها، مارگون توسعه پیدا کرده است خوشحال هستم وقتی که برای اولین بار پس از مارگون به منطقه آمدم گفتم این نقطه را خواهم ساخت و هیچ کس نمی دانست روزی تا انتهای سیلاب کلوار و زیلایی راه آسفالته خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه این تحولات متعلق به من نیست گفت: همه این ها به برکت نظام جمهوری اسلامی است من سرباز این نظام هستم روزی در جبهه های جنگ علیه دشمن می جنگیدم و امروز در جبهه خدمت نوکری مردم و نظام را می کنم و هر کسی بد اخلاقی کند مانعی ندارد جواب همه این ها را خدا خواهد داد .

وی  به نقش معلم در جامعه اشاره کرد و افزود: جایگاه معلمی فراتر از بقیه جایگاهها است، معلمی یک عشق است ، کسی که می خواهد وارد این عرصه شود باید بداند چه جایگاه پر مسئولیتی است .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز حوزه تعلیم و تربیت تا آخرین مناطق محروم کشور و استان توسعه پیدا کرده است ، هیچ کلاس درسی حتی برای یک دانش آموز بدون معلم نیست.