شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 17:27

11 کشته و زخمی در تصادف خونین پژو با وانت بار حدفاصل دو استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس/باز هم پای یک شوتی در میان است؟

♦️🔹 11 کشته و زخمی در تصادف خونین پژو با وانت بار حدفاصل دو استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس

به گزارش بویرنیوز، مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کشته و مصدوم شدن ۱۱ نفر در تصادف پژو با وانت بار در منطقه کوپن حدفاصل دو استان کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس خبر داد.

🔹 جلال پوران‌فرد مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کشته و مصدوم شدن ۱۱ نفر در تصادف پژو با وانت بار در منطقه کوپن حدفاصل دو استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس خبر داد و گفت: در مجموع ۶ نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شدند.

🔹 رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد : این تصادف که بعد از پل بریم منطقه کوپن با برخورد خودروی پژو و وانت بار اتفاق افتاد که بلافاصله آمبولانس 115کوپن از منطقه فارس اعزام شد ولی بعلت وضعیت وخیم مصدومان از ۱۱۵ باشت درخواست کمک کردند.

🔹 این تصادف ۱۱سرنشین  داشت که گفته‌‌ها حاکی بر این است که ۶ فوتی و ۵ مصدوم در پی داشته است.

🔹 از این تعداد فوتی اعلام شده از مرکز eoc  یک مصدوم  در بستر درمانیباشت و 2 مصدوم در بیمارستان گچساران و 1 مصدوم در محل حادثه بعلت شدت جراحات فوت کردند.

🔹وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان گچساران و نورآباد انتقال داده شدند، افزود: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

و اما سخنان شاهدین ماجرا:

یکی از شاهدین عینی تصادف به بویرنیوز گفت: عامل نخست این تصادف خودروی شوتی بوده که از صحنه تصادف گریخته است، خودروی سمند شوتی عامل برخورد این دو دستگاه خودرو شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301635
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسن گفت:

    بابا یه بچه کوچولو هم میتونه ماشین شوتی را تشخیص بده کدومه؟چطور اینا از بندرها تا اینجا و سایر شهرهای ایران رفت و امد دارن و کسی جلوشونو نمیگیره..الان باعث چندتا مرگ اینجوری شدن…اینا در واقع هم مخل اقتصاد هستند و هم باعث و بانی خیلی تصادفها و مرگ میرها….کی باید جلو اینا را بگیره آخه؟مگه مردم عادی میتونن اخه؟

  2. ناشناس گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت پرسنل زحمت کش پلیس راهور.سوال من چرا با خوروهای شوتی برخود نمی شود. امیدواریم و انتظار داریم برخود قاطع و بازدارنده ای با رانندگان و مالکین خود روهای شوتی انجام گیرد. خودروی شوتی حقیقتا عامل وحشت و هراس برای دیگر رانندگان است. شوتی کردن خودروها برای انجام اعمال خلاف می باشد. هدف دارندگان خودروی شوتی حمل کالای غیر مجاز و قاچاق با سرعت بسار بالا در جادها و فرار از دست پلیس است. نتجه نهایی اینکه شاهد کشته شدن عده ای بی گناه هستیم

  3. ج گفت:

    تاکی باید شاهد هنجارشکنی وبی قانونی خودروهای شوتی که باعث مرگ ومیر زیادی شده اند باشیم

  4. کامران گفت:

    سلام چرا ساعت و تاریخ را اعلام نمی کنید .از این سایت به اون سایت کپی می کنید .

دیدگاه شما