جمعه 13 اردیبهشت 1398 - 18:19

حمایت بسیج دانشجویی از رئیس دانشگاه یاسوج در ماجرای رقص در جشنواره اقوام

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: در اتفاقات اخیر دانشگاه یاسوج حوزه فرهنگی مقصر است.

به گزارش بویرنیوز، سید امید مظلوم ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و لزوم تبیین و اجرایی کردن آن اظهار کرد: دانشجویان پیرو این بیانیه مهم مقام معظم رهبری در راستای کمک به حل مشکلات استان مطالبه‌گری بی‌امان و بی‌ملاحظه‌ای خواهند داشت.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: دانشجویان مطالبه‌گری خود را در سال جدید در زمینه‌های مختلف همچون زمین‌خواری‌ها و استخدام‌های فله‌ای و طایفه‌ای و قومی و صدور مجوزهای مشکوک انجام خواهند داد.

مظلوم در ادامه به برخی دیگر از مصادیق مطالبه‌گری دانشجویان در سال جدید اشاره کرد و گفت: در خصوص تضییع حقوق کارگران کارخانه قند و برگشت دادن این کارخانه به مردم و ابطال مجوزهای پتروشیمی سقاوه و پرداخت مطالبات کارگران سد چم‌شیر منتظر اقدام دستگاه‌های متولی هستیم و اطلاع‌رسانی عن‌قریب خواهیم داشت.

وی به گرانی‌های افسار گسیخته در شهر یاسوج هم اشاره کرد و گفت: وضعیت بازار را همواره رصد می‌کنیم و به مسؤولان گزارش می‌دهیم چرا که بخش مهمی از فعالیت‌های ما به رصد اوضاع و احوال جامعه برمی‌گردد.

مظلوم با بیان اینکه مردم از رانت‌خواری و گرانی‌ها و وضعیت بد اقتصادی نگران هستند از مسؤولانخواست تا مطالبات دانشجویان را جدی بگیرند.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در ادامه به ماجرای اخیر رقص و اختلاط در دانشگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: در این ماجرا دانشجویان نقش اصلی را نداشتند.

وی گفت: دانشگاه یاسوج در بین دانشگاه‌های ایران و حتی در بین دانشگاه‌های جهان دارای جایگاه علمی است و این حاشیه‌ها بخشی از یک سناریوی از پیش طراحی شده و مقصر آن بخش فرهنگی است که با نگاه تساهل و تسامحی موجب بروز این ماجرا شد و دانشجویان تقصیری ندارند و استفاده از لفظ دانشجونما درست نیست.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با بیان این که علی‌رغم اختلاف سلیقه‌ای که با رئیس دانشگاه یاسوج داریم وی را فردی متدین و مدیر و توانمند می‌دانیم اظهار کرد: عریان توانمند و بدون حاشیه است و به معنای واقعی کلمه دانشگاه را از دست‌‌اندازهای قومی و طایفه‌ای و سیاسی نجات داد و این حرکت ایشان باعث شده که برخی از بیرون دانشگاه دعوای تام و جری راه بیندازند اما ما دانشجویان قویا از وی حمایت می‌کنیم و در ماجرای اخیر مسبب اصلی را حوزه فرهنگی دانشگاه می‌دانیم.فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301597
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    احسنت .واقعا بی عدالتیه که سهل انگاری یه نیروی زیردست را به پای مدیری گذاشت که شبانه روزی برای آبادانی مجموعه اش تلاش میکند. هر چند گاهی وقتها توطیه برخی مخالفان عدالت خبر نمیکند که کسی پیش گیری کند از رخداد آن …

  2. مهدی گفت:

    درود بر دانشجویانی که آداب و رسوم محلی را حفظ میکنند.

  3. مهدی گفت:

    همچین میگی سناریو از پیش طراحی شده هر کی ندونه فکر میکنه یه مسئله امنیت ملی اتفاق افتاده یا اینکه دانشگاهتون همرده دانشگاههای کانادا و امریکاست.
    شما خیلی به فکر دین مردم هستی به فکر اشتغال همین دانشجونماها باش که بعدا از سر بیکاری به گناه و فحشا نیفتن.

دیدگاه شما