سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 15:44

حضور قطعی دلاویز در انتخابات مجلس/ دلاویز رقیب تاجگردون می شود؟

📌وزیر نفت با استعفای محسن دلاویز از مدیریت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت مخالفت کرد.

 

🔹به گزارش بویرنیوز، یک منبع آگاه به ” نفت آرا” گفت: بیژن زنگنه با استعفای محسن دلاویز از شرکت بهینه سازی مصرف سوخت که به جهت احتمال حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود، به دلیل رضایت از عملکرد بهینه سازی در یک سال اخیر مخالفت کرد و تنها با پذیرش استعفای او از مشاورت اجتماعی و منابع انسانی وزیر که مطابق قانون نیاز به استعفا از آن برای کاندیداتوری دارد موافقت شده است.

🔹دکتر محسن دلاویز اردیبهشت ماه سال گذشته با حکم وزیر نفت به عنوان مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت انتخاب شد، وی البته جزو دو گزینه نهایی برای تصدی مدیریت شرکت ملی گاز ایران هم بود که به دلایل نامعلوم در دقایق پایانی وزیر نفت حکمش را لغو کرد.

به گزارش بویرنیوز، با نهایی شدن تصمیم دکتر دلاویز، او در یکی از دو حوزه تهران و یا گچساران وارد رقابت انتخاباتی خواهد شد.

با توجه به اینکه احتمال دارد انتخابات تهران به صورت لیستی نباشد، و عملاً با توجه به میزان مشارکت ها در تهران کار برای او سخت خواهد بود برخی ها احتمال حضور مدیر جوان نفتی در گچساران را میدهند.

اگر دکتر دلاویز تصمیم به حضور  در گچساران بگیرد بدون شک او رقیب قدری برای تاجگردون خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301403
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    در حد قواره دکتر تاجگردون نیس تا ایتجا هم که رسیده بواسطه دکتر تاجگردون بوده

  2. ناشناس گفت:

    هیچ کس توان رقابت با تاج را ندارد چون شکستنش حتمی است

  3. اصلاح طلب گفت:

    دلاویز در گچساران کاندید میشه و تاج گردون در تهران.
    هر دو هم رای میارن.
    این خط این نشون.
    در تاریخ 1398/02/10 این حرف را گفتم و پای آن هم هستم.

  4. اصلاح طلب گچسارانی مقیم تهران گفت:

    اتفاقا نه تاج گردون نه دلاویز هیچ کدام رای نمی آورند و در ضمن اینها با هم هماهنگ هستند تا دلاویز تبلیغات انتخاباتی انجام دهد و بعدا به نفع تاج گردون کنار رود که متاسفانه به خاطر وزنه نبودن دلاویز ایشان نمی تواند تاج گردون را کمک کند که نهایتا تاج گردن شکست خواهد خورد.
    بنده در جریان برنامه های پشت پرده ایشان هستم
    دلیل هم این است که اوضاع تاج گردون بسیار بد شده است دقیقا اول زمستان قبلی بود که این برنامه در تهران و در منزل دلاویز ریخته شد. واقعا بازی های سیاسی تا کجا . مردم دارند ضربه می خورند
    متشکرم

  5. سعیدی گفت:

    اتفاقا تاج گردون و دلاویز هماهنگ هستند برای اینکه اصولگرایان گچسارانی بالا نیایند و تاکیدشان هم همین بود و حتی بحث هدایتخواه هم مطرح شد.

  6. ناشناس گفت:

    به همین خیال باش

  7. محمد. ک گفت:

    کاندیداتوری احتمالی دلاویز با هماهنگی کامل تاج گردون انجام میشه به جهت احتمال استانی شدن انتخابات و قدرتمند شدن تاج و کم شدن قدرت در بویراحمد

  8. ب گفت:

    تنها حلقه فراموش شده مردم هستند

  9. ناشناس گفت:

    ای خاک برسر ما که میخواهیم بربم رای بدیم خاک خاک خاک

  10. لیشتر گفت:

    تاج و دلاویز بروند پی کارشون .دیگه گذشت

  11. غیر بومی گفت:

    اقای دکتر تاجگردون انسان توانمندی بوده وهست وبایستی مردم فهیم دوگنبدان از حضور ایشان استقبال نمایند ، وگر نه چه در تهران وچه در شیراز کاندیدای مجلس گردد ، صد درصد جزءنفرات اول خواهد شد.

دیدگاه شما