چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 23:44

معاون خادمی در کهگیلویه و بویراحمد در استان البرز سمت گرفت

«مجید محنایی» که با آمدن «سید موسی خادمی» استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد سکان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این استان را برعهده گرفت با آمدن علی محمد احمدی آهنگ تغییر او به صدا درآمد و با حاشیه‌های زیادی هم کنار آمد.

به گزارش بویرنیوز، سایت استانداری البرز نوشت: «طی حکمی از سوی استاندار البرز، مجید محنایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار منصوب و در نشست شورای اداری استانداری، معرفی گردید.
در متن این حکم از سوی دکتر شهبازی آمده است:
با استعانت از خداوند مهربان به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب می‌شوید.
امید است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.»
بنا بر این گزارش، گفتنی است مجید محنایی در مناصبی نظیر معاون برنامه ریزی، اداری و مالی استانداری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهکیلویه و بویر احمد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری، مسئول امور حوادث غیرمترقبه استانداری، مسئول دفتر امور مناطق محروم استانداری، مدیرجهاد سازندگی شهرستان گچساران و عضو هیأت علمی استانداری، کارشناس رسمی دادگستری و مشاور امور اجرایی و برنامه ریزی استانداری کهکیویه و بویر احمد حضور داشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301048
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جلالی بهمئی گفت:

    این انتصاب که حکایت از درایت جناب دکتر شهبازی استاندار البرز و از فرزندان غیرو و رزمنده استان ک و ب می باشند نشانه شایستگی لایقت و تعهد و تخصص جناب دکتر محنایی عزیز را دارد برای این دو عزیز ارزوی توفیق و سرافرازی را داریم

  2. راز گفت:

    تبریک ویژه به هم استانیهای عزیز به خاطر این انتصاب شایسته . گرچه استان ما خیلی چوب لای چرخ ایشان کردن که خانه نشین کنن ایشون و ولی حضورشون در استان بزرگتر و همون سمت نشون داد که استان ما کم در حق ایشون کم لطفی نکردن. با آرزوی بهترین ها برای مهندس محنایی

  3. هم استانب گفت:

    موفق باشید

  4. دلسوز گفت:

    موفق باشید

دیدگاه شما