چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 18:18

سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به شهرستان گچساران/گزارش تصویری

✅ گزارشی از سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به شهرستان گچساران

🔸 به گزارش بویرنیوز، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ابتدا با استقبال مسئولان وارد فرودگاه شهید امیدبخش شهر دوگنبدان شدند.

🔸 این مسئولان در بدو ورود در گلزار شهدای شهر دوگنبدان حضور یافتند و به مقام 240 شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی با نثار گل و قراعت فاتحه ادای احترام کردند.

بازدید از طرح های بازآفرینی شهری در بافت شهری دوگنبدان مقصد بعدی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گچساران بود، در حاشیه این آئین برخی نمایندگان احیای بافت فرسوده و اجرای طرح هایی مانند فرهنگسرا و ساخت معابر زیبا در فقیرترین نقاط شهر دوگنبدان را نمونه پایلوت خوبی برای اجرا در بافت های فرسوده دیگر نقاط کشور عنوان کردند.

🔸 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره این بازدید گفت: این برنامه پیش تر در چند استان کشور انجام شده بود.

🔸غلامرضا تاجگردون افزود: مشاهدات عینی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برای تصمیم گیری بهتر آنان در بودجه اثربخش است.

🔸این مسئولان پس از بافت فرسوده به شهرک صنعتی چهاربیشه رفتند تا مشکلات تولیدکنندگان را بررسی کنند.

🔸جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این بازدید به خبرنگاران گفت: تنها 30درصد از واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمدفعال است که واحدهای موجود ظرفیتی برای رونق تولید در کهگیلویه و بویراحمد است.

🔸وی بازنگری در قوانین کسب و کار برای حمایت واقعی از تولید کنندگان را ضروری دانست.

🔸کیانی پور با اشاره به ظرفیت های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه و تحقق رونق تولید ابراز امیدواری کرد سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه بتواند گامی در تحقق رونق تولید به عنوان شعار سال باشد.

🔸عبدالله قبادی نائب رئیس اتاق بازرگانی استان نیز در بازدید از کارخانه پی وی سی در شهرک صنعتی چهاربیشه گفت کمبود سرمایه در گردش مهمترین مشکل واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد است.

🔸وی بیان کرد تنها کارخانه پی وی سی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران فعالیت میکندکه نیازمند مسئولان برای تولید بیشتر و توسعه کارآفرینی است.

🔸نایب رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به بازار مطلوب کارخانه پی وی سی در خارج و داخل کشور گفت
رونق تولید مستلزم حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و کار آفرینان است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301006
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دهدشت گفت:

    جناب تاجگردون یه لطف کن این حضرات رو هم یه سر ببر کارخانه تایر سازی رو هم ببینند…

  2. پاتاوه گفت:

    په شهرستان دناوبخش پاتاوه چه وابی؟آی ملت بیکاری جوانان ماوتحصیلکرده ها بیدادایکنه…

دیدگاه شما