چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 12:45

ورود اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به کهگیلویه و بویراحمد/تصاویر

🔹 اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی وارد کهگیلویه و بویراحمد شدند.

🔸 به گزارش روابط عمومی اتاق یاسوج اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با استقبال مسوولان وارد فرودگاه شهید امیدبخش شهر دوگنبدان شدند.

🔸 اعضای این کمیسیون دربدو ورود در گلزار شهدای شهر دوگنبدان حضور یافتند و به مقام 240 شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی بانثارگل و قراعت فاتحه ادای احترام کردند.

🔸 در این آیین غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گلزار شهر دوگنبدان در جمع خبرنگاران گفت: بازدید از شهرستان نفت‌خیز گچساران برای شناسایی ظرفیت های این شهر ستان انجام می شود.

🔸 جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در حاشیه بازدید از بافت فرسوده دوگنبدان گفت: بازدید از شهرک های صنعتی و شرکت در شورای اداری گچساران نشست با بخش خصوصی و فعالین اقتصادی، بازدید از صنایع نفت و گاز دشت گز از مهمترین برنامه های سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در گچساران در روز اول حضورشان در استان می باشد.

🔸 وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه و تحقق رونق تولید ابراز امیدواری کرد سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه بتواند گامی در تحقق رونق تولید به عنوان شعار سال باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300978
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    این سفر بجز جنبه تبلیغاتی هیچ دست آوردی ندارد .. ایام ایام تبلیغات انتخاباتی است و فعالیت کاندید

  2. ناشناس گفت:

    با عقاید مردم بازی نکنید لطفا

  3. دانیال گفت:

    تنها کسی که داره به استان خیانت می کنه تاج

  4. گچساران گفت:

    چیزی تو این حرفا نیست…

  5. مهندس ازادی گفت:

    جناب دکتر تاج گردون سلام .بزرگوار، یکبار شده که به نام استان و به احترام مرکز استان که البته جایگاه گرمسیری ها شده محبت نمایید بزرگتری را بجا اورید . که بعید میدانم . چه میشد اول به مرکز استان میاوردی همکارانتون و بعد برنامه ریزی ها را میبردی گچساران .

  6. ف.م گفت:

    جناب تاجگردون .البته و صد البته .اگر در فکر استان بودید .اول به اتفاق دوستانتون به مرکز استان می امدید و بعد به حوزه انتخابیه خود می رفتید .این فقط به جهت فریب اذهان عمومی بود .که البته مردم مرکز استان از رفتار و عمل شما کاملا اگاهند .

  7. ناشناس گفت:

    اصلا نیازی نیست که به یاسوج بیایند

دیدگاه شما