دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 8:50

اظهارات عجیب یک رسانه عربی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

یک رسانه عربی در گزارشی اجمالی به بحث انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

به گزارش بویـرنیـوز، تکلیف سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران با وجود گذشت حدود ۳ ماه از پایان دوران هشت ساله فعالیت کارلوس کی روش در این تیم نامشخص است.

در این میان رسانه عربی البوابه به بحث انتخاب جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی کشورمان پرداخته و از افرادی که در طول این مدت مطرح شده تنها به عنوان یک مسکن برای زخم یاد کرده است.

طبق گزارش این رسانه مسئولان فدراسیون فوتبال ایران پس از جام ملت های آسیا دنبال انتخاب یک سرمربی جدید هستند اما به نظر می رسد افرادی مانند زین الدین زیدان، ژوزه مورینیو، لورن بلان، زلاتکو دالیچ، یورگن کلینزمن و هروه رنار بیشتر برای تسکین زخم های این تیم مطرح شده اند.

این رسانه عرب زبان ادعا کرده است در حال حاضر رسانه های ایرانی از یورگن کلینزمن و هروه رنار به عنوان اصلی ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی یاد می برند و این نفرات هم تاکنون به صورت قطعی این بحث را رد نکرده اند.

با این وجود کلینزمن اکنون به دنبال ارتقاء پروژه بوندس لیگا در چین حضور دارد و البته از او به عنوان گزینه جانشینی مارچلو لیپی در تیم ملی این کشور یاد می شود.

این رسانه همچنین در اظهارنظری عجیب مدعی شده است فدراسیون فوتبال ایران در ماه های اخیر تحت فشار زیادی قرار گرفته است چراکه هواداران تیم ملی این کشور نگران هستند با تداوم روند انتخاب مذاکره با گزینه های جانشینی کارلوس کی روش، این تیم نتواند در رقابت های مقدماتی جام جهانی که حدود ۵ ماه دیگر آغاز می شود عملکرد خوبی داشته باشد.

با این وجود مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران قول داده سرمربی جدید تا پیش از بازی تدارکاتی تیم ملی با کره جنوبی در تاریخ ۷ ژوئن(۱۷ خرداد) انتخاب می شود. البته این فدراسیون به صورت رسمی اعلام کرده است هیچ مربی ایرانی جانشین کی روش نخواهد شد چراکه با یک مربی بزرگ مذاکره شده است.

لیگ ایران میانه اردیبهشت به اتمام می رسد و در آن زمان تیم ملی این کشور در مرکز توجهات قرار می گیرد. البته مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به دلیل برخی مسائل برای امضاء قرارداد مالی با سرمربی مدنظرشان به مشکل خورده اند.

در پایان این گزارش ذکر شده گی روش در طول دوران حضورش در ایران این تیم را ۲ بار به جام جهانی رساند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300748
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما