دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 8:15

دردسرهای پل سوم بشار یاسوج + عکس

تحمل ترافیک های شبانه در انتهای پل سوم بشار یاسوج از طرف اکبرآباد سخت و طاقت فرسا است.

همانطور که بویـرنیـوز پیش از  اطلاع رسانی کرده بود(از اینجا بخوانید) ورود یکسرره پل سوم بشار یاسوج به محور اکبرآباد موجب بروز تصادفات و در برخی مواقع ترافیک های طاقت فرسا شده است.

از طرفی استقرار میوه فروش ها در دو طرف این نقطه خود مزید علت شده است، تعداد زیاد خودروهای میوه فروش و توقف مردم در کنار آنها خود بخش بزرگی از مشکل شده است و موجب اختلال در تردد خودروها شده است.

حالا که بدون رعایت اصول فنی و ایمنی ظاهری این پل افتتاح شده است حداقل می طلبد چراغ راهنمایی نصب شود تا در مواقعی که حجم ترافیک بالا است شاهد گره کور ترافیکی و تصادف نباشیم.

نمیتوان فرهنگ رانندگی را نیز در این موضوع بی تقصیر دانست، متاسفانه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد به واسطه نبود ترافیک و روان بودن محورها، رانندگان تاب و طاقت ترافیک های کوتاه مدت را هم ندارند و از هر طریق قصد دور زدن و هموار کردن مسیر خود را دارند که همین امر نیز موجب اختلال به ویژه در این دست نقاط می شود.

به گزارش بویرنیوز، ضروری است در پل سوم بشار که برخی از موارد کارشناسی آن به گفته استاندار سابق اشتباه بوده تدابیری اندیشیده شود تا قسمتی که به اکبرآباد منتهی شده یکشسره و بدون ایمنی به جاده متصل نباشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300731
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویر احمد گفت:

    اصلا مگه قرار نبود ماشین های میوه فروش به کلی جمع بشن چه دستی در کار است اطراف جمعه بازار هم اسایش مردم را گرفته اند حرف حساب هم حالیشون نیست

  2. شمر گفت:

    اخ و بخت عسکر

  3. شهروند گفت:

    بعد میگن شهرداری تقصیر داره.. هرجا تو یاسوج ترافیک میشه همین میوه فروشا کنار خیابون عاملش هستن .. باید به شدت جلوشون بگیرن

  4. ناشناس گفت:

    از روز اول با وانتها برخورد نشد حالا توقع ایجاد شده. همون روز باید اجازه استقرار بهشون نمیدادن

  5. مهدی گفت:

    لطفا شهرداری وظیفشو انجام بده و ماشینهای میوه فروش رو سرو سامان بده مرسی

  6. مهیا گفت:

    اینم تقصیر تحریم های آمریکا است .
    تو را به خدا یکی یه فکری به حال مکانیک های خیابان اکبر اباد بکنه

دیدگاه شما