یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 - 11:32

وقتی وزارت اطلاعات و سربازان گمنام میگوییم دقیقا منظورمان چیست/سربازان گمنام زندگی مان

بویـرنیـوز- وزارت اطلاعات جزو یکی از 10 سرویس برتر اطلاعاتی و امنیتی  دنیا است.

نیروهای اطلاعاتی در ایران به عنوان «سربازان گمنام امام زمان» شناخته می‌شوند. این عناصر به دلیل حضور نامحسوسی که در لایه‌های مختلف جامعه دارند منادی «اقتدار» ملت ایران‌ هستند و می‌شود در لحظه‌هایی که خطر جامعه را تهدید می‌کند در سایه‌سار حضورشان تن به خُنَکای‌ «امنیت» سپرد؛ امنیتی که بواسطه شهادت این افراد در گمنامی برقرار می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، وزارت اطلاعات در راستای تامین امنیت مردم و مرزهای کشور زرخیر ایران اسلامی بنا شده است، سازمانی اطلاعاتی و امنیتی که امروز یکی از 10 قدرت برتر اطلاعاتی دنیا به شمار می رود.

هیچ گاه از خودان پرسیدیم سربازان گمنام امام زمان چطور زندگی می کنند؟

شاید برای ما سوال باشد و البته خیلی از ماها از آنها افرادی عجیب، سنگدل و مرموز را تصور کنیم اما واقعیت چیز دیگریست.

نیروهای اطلاعات ایران در میان مرگ و زندگی هم به فکر تامین امنیت من و شما هستند، زندگی 4 ماهه با یک تروریست بین المللی و خطرناک برای همه ما دور از ذهن و نشدنی است، اما این جان بر کفان برای آرامش و امنیت ما این کار را کرده اند.

امنیت درون کشور و مرزهای پهناور آن با امنیتی ترین اقدامات توسط اطلاعاتی ترین مردان این دیار حتی لحظه ای تعطیل بردار نبوده است، نتیجه آن هم این شده امروز در منطقه متلاطم و پر تنش خاورمیانه جزیره ای امن به نام ایران پر غرور را داریم.

از نگاه ما کمی غریبانه و بی انصافی به نظر می رسد سربازان گمنام امام زمام در همان گمنانی می جنگند و در همان گمنانی به شهادت می رسند اما اینها به واقع شاخص ترین و نامدارترین و پر آوازه ترین حافظان امنیت کشور هم برای مردم و هم در پیشگاه خداوند باریتعالی هستند هستند.

رشادت های سربازان گمنام امام زمام در موضوعات بیشماری از جمله دستگیری ریگی، متلاشی کردن نیرهای ضد انقلاب و امنیت مردم در داخل کشور، پاکسازی مرزها، ممانعت از ورود تکفیری ها در کشور و خنثی کردن نقشه های بشمار بدخواهان اسران اسلامی تنها گوشه ای از خدمات شایسته آنها به مردم بوده است.

آنها البته خود را محدود به این موارد ندانسته و با رصد اتفاقات درون کشور و درون دستگاه ها و سازمان های داخلی همیشه به دنبال حفظ حقوق مردم و توجه دادن مسئولین به برآوردن خواسته های به حق مردم بوده اند و برای توسعه و احقاقا حقوق عامه نیز کم نگذاشته اند.

در کهگیلویه و بویراحمد هم آوازه رشادت ها و تلاش های سربازان نام آشنای امام زمان(عج) طنین انداز است.

این استان در امنیت بعد از کیش رتبه دوم را دارد، امنیتی که بدون شک در کنار نیروهای نظامی و انتظامی مرهون تلاش های بی وقفه نیروهای اطلاعاتی استان بوده است.

امروز اگر در برخی شاخص ها عقب هستیم اما مفتخریم که در زمینه امنیت در دنیا حرف های بیشماری برای گفتن داریم، امروز به واسطه همین افرادی که گمنام میخوانیمشان در دنیا سرمان را بالا میگیریم و امنیت و آرامش کشورمان را به رخ ابر قدرت ها میکشیم.

آری اگرچه گمنام می نامیمشان اما یک دنیا پر از است از آوازه اقتدارشان…زنده باد ایران اسلامی و زنده باد قلب ها و جسم هایی که برای امنیت و پایداری اش جانفشانی میکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300720
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناظر گفت:

    خدا حفظشون کنه 🙏🙏❤️

  2. مهندس گفت:

    باسلام .زنده با سربازان گمنام امام زمان،تشکر همه اقشار به خاطر این امنیت

دیدگاه شما