شنبه 31 فروردین 1398 - 22:34

آغاز دور جدید آسفالت معابر در یاسوج

شهردار یاسوج گفت: نهضت آسفالت در آینده نزدیک در معابر اصلی و فرعی شهر یاسوج اجرا خواهد شد.

به گزارش بویـرنیـوز  شهردار یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به وضعیت زیر ساخت های شهر یاسوج شهرداری این شهرستان اقدامات گسترده ای را در حوزه زیر بنایی و زیر ساختی انجام داده است.

نستهن مقدم بیان کرد: در حال حاضر نیز با توجه به انجام این اقدامات گسترده باید اقدامات روسازی کارها را انجام دهیم.

شهردار یاسوج تصریح کرد: نقاط مختلف این شهر و معابر قدیمی ان در ورودی های اصلی و خیابان های اصلی شهر دارای آسفالت ها و جداول مستهلک و قدیمی است.

مقدم عنوان کرد: شهرداری یاسوج برنامه گسترده و اساسی را در غالب نهضت آسفالت برای این شهر در دستور کار خود قرار داده که در آینده نزدیک آن را اجرا خواهد کرد.

وی گفت: بعد از بارش های شدید اخیر و نمک پاشی ها آسیب های آسفالت شهر یاسوج بیشتر مشخص شده است.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: بالغ بر 4 اکیپ لکه گیری ورفع چاله ها به شکل استاندارد با دستگاه کاتر زنی در برنامه نهضت آسفالت تلاش می کنند تا بتوانیم یک آسفالت مطلوب را در سطح معابر ایجاد کنیم.

مقدم بیان کرد: بر اساس لیست بندی و اولویت بندی که انجام شده غالب معابر اصلی و فرعی شهر یاسوج در برنامه این آسفالت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون محدودیت منابع در این راستا نبوده بلکه بحث بارش های شدید باران مطرح بود که برطرف شده است.

شهردار یاسوج ادامه داد: اخیرا لکه گیری ها از سمت ورودی شیراز و اصفهان آغاز شده است و دیگر نقاط شهر نیز که در لیست قرار دارند لکه گیری آنها انجام و سپس سریعا کار آسفالت آنها آغاز می شود.

مقدم اضافه کرد: در این اقداما اگر لازم شود زیر سازی ها را مجددا اصلاح خواهیم کرد.

وی گفت: از منابع شهرداری این اقدام در اولویت قرار گرفته و از چند اکیپ پیمانکاری و واحد سازمان عمران و معاونت عمران نیز استفاده خواهد شد.

شهردار یاسوج تصریح کرد: کار آسفالت به صورت گسترده در شهر یاسوج آغاز شده ولی بیم آن را داریم که مانند روال گذشته آسفالت های انجام شده توسط سایر دستگاه های خدمات رسان جهت ارائه خدمات به همشهریان تخریب شوند.

مقدم عنوان کرد: در جلسه اخیر که با معاون عمرانی استانداری داشتیم تذکر دادیم که چون نهضت آسفالت در تمامی معابر و خیابانهای شهر یاسوج اجرا خواهد شد دستگاه های خدمات رسان آب و فاضلاب و برق و گاز با شهرداری هماهنگ کرده که ابتدا آنها کار خود را انجام دهند و بعد شهرداری اقدام به آسفالت کند.

وی اضافه کرد: اعتبار قیر این آسفالت ها از منابع داخلی است ولی قیر رایگان نیز با مساعدت نماینده استان در اختیار این نهاد قرار گرفته و مقداری از این قیر را خود شهرداری خردید کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300685
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    خسته نباشید و خدا قوت به پرسنل خدوم و زحمت کش شهرداری
    لطفا بلوار جمهوری را در اولویت قرار دهید با توجه به اینکه همه مهمانان استان جهت بازدید ابشار باید از این مسیر بگذرند
    با تشکر

  2. حب الحسین یجمعنا گفت:

    درود بر شما
    خسته نباشید

  3. ناشناس گفت:

    از سراب تاوه تا میدان هفت سین.خیابان تختی.خیابان بهداشت که منتهی میشه به تصفیه خانه فاضلاب شهری یاسوج.خیابان اخر اسفالت قدیم تا چهار راه هلال احمر.در اولویت باشن خیلی افتضاح هستن

دیدگاه شما