جمعه 30 فروردین 1398 - 8:12

وعده مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد عملیاتی شد/ افزایش وام مسکن روستایی+عکس

۱۶ دفتر سامانه الکترونیکی خدمات بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.

حسین جنتی به بویرنیوز گفت: دفاتر الکترونیک خدمات مسکن روستایی در راستای سرویس دهی آنی و مستمر با هدف بهبود ارائه خدمات به مردم در تمامی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد فعال شد.

جنتی گفت: زمانبر بودن پروسه ثبت درخواست و پیگیری وام های روستایی و البته گله مندی از برخی مهندسان ما که آنهم عمدتاً به حجم بالای مراجعات و کمبود نیرو بر می گشت ما را مصصم بر ایجاد مراکزی کرد که بخش قابل توجهی از درخواست مردم به صورت سریع تر و بهتر از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی صورت بگیرد.

اصلاحات طرح هادی، ثبت درخواست متقاضیان وام مسکن، تغییر کاربری و سایر خدمات مسکن روستایی در این دفاتر با صرف وقت کمتر انجام میشود.

وی گفت: الان وظیفه نظارت بر عهده ما است، و جایی قصور و کم کاری دیدیم قطع به یقین برخورد میکنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اظهار داشت: بالغ بر ۷۲۰ روستا در استان از جمعیت بالای ۲۰ خانوار برخوردار هستند که در سطح استان در طول فعالیت بنیاد مسکن استان حدود ۳۸ هزار مقاوم سازی ، صدور ۴۰ هزار سند ، بالای ۲۰۰ هزار کارشناسی بخشی از خدمات این دستگاه در روستاهها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان بوده است.

جنتی خبر خوبی هم برای روستائیان داشت، جنتی از افزایش وام تعمیرات و ساخت مسکن روستایی خبر داد و افزود: تسهیلات ساخت و مقام سازی از ۲۵ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300625
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کاظم گفت:

    به افراد که تشکیل پرونده دادند مقداری هم از وام را دریافت کردن تعلق می گیره؟

دیدگاه شما