یکشنبه 25 فروردین 1398 - 14:25

انتقاد مجدد غلام محمد زارعی در صحن علنی مجلس؛ مردم استان نجابت به خرج دادند که سر و صدا نکردند!

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به حجم بارندگی بی سابقه در این استان گفت: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت وارد شده است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، غلام محمد زارعی در نشست علنی امروز (یکشنبه 25 فروردین) مجلس شورای اسلامی درخصوص حوادث سیلاب های اخیر در کشور ضمن تشکر از نهادها و ارگان های مختلف از جمله ارتش، سپاه و هلال احمر برای حضور در مناطق سیل زده و یاری مردم گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های سیل زده کشور است، اما متاسفانه به دلیل نجابت مردم و تلاش های مسئولان این موضوع کمتر در فضای رسانه ای و تصمیم گیری مطرح شده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارت 2 هزار میلیارد تومانی ناشی از سیل در بخش های کشاورزی، پرورش آبزی و… گفت: لازم می دانم از وزیر راه و شهرسازی که به استان کهگیلویه و بویراحمد تشریف آوردند و با صبوری بخش های مختلف خسارت دیده را بررسی کردند، صمیمانه تشکر کنم. امیدوارم سایر وزرا در بخش های دیگر به استان بیایند و موضوعات مرتبط را از نزدیک مشاهده کنند و ببینند که مردم دچار چه خسارت های سنگینی می شدند.

وی ادامه داد: به دلیل بارندگی های بی سابقه بالای 1200 میلیمتر در این استان در مدت 40 ساعت بیش از 300 میلیمتر بارندگی داشته ایم که خسارت های بسیار سنگینی به بخش های مختلف استان وارد کرد. امیدواریم تصمیم گیرندگان از فضای تصمیم گیری برای جبران خسارت نگاه عادلانه و منصفانه ای داشته باشند.

زارعی اظهار کرد: ما در فضای رسانه ای سروصدایی به پا نکردیم به همین دلیل به نظر می رسد خسارت این استان تا حدودی نادیده گرفته شده است. خواست و اراده مردم در مسئله سیل این استان این است که مسئولان در بخش های مختلف تصمیمات عادلانه ای بگیرند. متاسفانه واحدهای مسکونی بسیاری در این استان تخریب شدند و هیچ رسیدگی صورت نگرفته است./

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300375
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشی بنیاد مسکن کاری نکرد

  2. ناشناس گفت:

    عجبآ حاجی مجلسو قضیه کرده با این نطق های اتشینش

  3. نامعلوم گفت:

    متشکرم از این حرکت زیبا

  4. بویر احمد گفت:

    سخنانش تیتر یک تمام رسانه های داخلی و خارجی بوده

  5. تاو گفت:

    انتخاباته

  6. غریب گفت:

    شوخی نکه حاجی

  7. ناشناس گفت:

    اعداد و ارقام که اشتباه است و تصویر مربوط به سنوات قبل است

  8. علی گفت:

    مشکل مردم داشتن نمایندگانی مثل تو و امثال توست

  9. ح ع ا گفت:

    بعد از هفت سال؟! دَم انتخاباتی؟!! مردم حرمت دارند!!!

دیدگاه شما