شنبه 24 فروردین 1398 - 8:39

آغاز رویکرد نوین در آبرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه مجتمع آبرسانی دهدشت غربی در مراحل پایانی بهره‌برداری قرار دارد، گفت: با تکمیل این پروژه، ۱۵ روستا با جمعیتی بیش از ۲ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

به گزارش بویرنیوز، فیض‌الله پاسره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسیدن آب سالم و باکیفیت به مردم و انتخاب کم هزینه‌ترین مسیر آبرسانی با استفاده از بهترین تجهیزات از مهم‌ترین اهداف ما در اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی است.

وی افزود: در گذشته از هر مسیری برای آبرسانی استفاده می‌شد که گاهی زمین‌های زیادی از مردم هم در این میان خسارت می‌دید و یا از تجهیزات نامرغوب استفاده می‌شد که برای جلوگیری از این روند تلاش کردیم با واگذاری خریدها به بخش خصوصی به افزایش نظارت‌ها و تدوین راه‌هایی برای کاهش هزینه و زحمت مردم کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها در تعداد معدودی از پروژه‌ها برای اطمینان از اجرای با کیفیت کار و البته نصب تجهیزات مدرن و با کیفیت، زمان بهره‌برداری تا حدودی افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانیدکهگیلویه و بویراحمد| اقلام امدادی برای ارسال به خوزستان و لرستان آماده است+تصاویر
پنج میلیارد تومان به سیل‌زدگان نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت
اعتبار برای جابجایی روستاهای در معرض خطر رانش زمین در کهگیلویه و بویراحمد نداریم
پاسره  به مجتمع آبرسانی باباکلان گچساران اشاره داشت و بیان کرد: این پروژه یک سوم جمعیت روستایی شهرستان گچساران یعنی بالغ بر 12 هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد که تلاش می‌کنیم با ایجاد مخزن‌ها و سیستم جدید طراحی شده آب بسیار باکیفیت، پر فشار و پایداری با هزینه کمتر برای مردم روستاهای این مناطق تأمین شود.

وی در رابطه با مجتمع آبرسانی دهدشت غربی نیز با بیان اینکه این پروژه در مراحل پایانی بهره‌برداری قرار دارد، گفت: با تکمیل این پروژه 30 میلیاردی، حدود 15 روستا با جمعیتی بیش از 2 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بارش‌های سیل آسای اخیر حدود 45 میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی روستاهای استان خسارت وارد کرد که تاکنون بخش زیادی از مشکلات برطرف شده و آب عمده روستاهای خسارت دیده برقرار شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300302
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما