شنبه 24 فروردین 1398 - 7:40

واکنش گل‌محمدی به پیروزی دقیقه آخری استقلال مقابل سپاهان

سرمربی پدیده می‌گوید سرنوشتشان در پایان فصل دست خودشان است و باید امتیازات بازی‌های آینده را جمع کنند.

به گزارش بویرنیوز، پدیده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با ۳ گل نفت مسجد سلیمان را شکست داد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به نظرم بازی زیبایی را از پدیده شهرخودرو شاهد بودیم. با توجه به شرایط‌مان در جدول به دنبال سه امتیاز بودیم‌. در هر دو نیمه شروع خوبی داشتیم و با توجه به اینکه حریف با دفاعی فشرده به زمین آمد، خوشبختانه توانستیم با گردش توپ، به گل برسیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا از جان‌شان مایه گذاشتند. بعد از بازی، در رختکن دیدم که بازیکنانم مصدوم بودند. از هواداران ممنونم که کنار ما بودند و به ما قوت قلب دادند.

او در خصوص بازی‌های آینده تیمش گفت: ۵ بازی حساس و سخت داریم. شرایط جدولی ما به شکلی است که باید امتیازات را جمع کنیم. کار تا حدی دست خودمان است اما بازی‌های سختی مقابل سپاهان و استقلال داریم. رقبا تیم‌های گردن‌کلفت و دارای امکاناتی هستند که بازیکنان خوبی را جذب کرده اند. مقابل این رقبا باید تمام تلاش‌مان را بکنیم. قدم به قدم پیش می‌رویم و ابتدا باید از پس نساجی در قائمشهر برآییم. ان‌شاءالله در نهایت بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی پدیده درباره عملکرد داوری در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان بیان کرد: در مجموع کرمانشاهی قضاوت خوبی را داشت، زیرا بازی تا حدی فیزیکی شد. فکر می‌کنم مرادمند نباید کارت زرد می‌گرفت. متاسفانه فکر کنم مرادمند را به دلیل سه کارته شدن در مصاف با نساجی در اختیار نداشته‌باشیم.

گل‌محمدی درباره پیروزی استقلال مقابل سپاهان گفت: فکر می‌کنم تساوی نتیجه بهتری برای ما بود تا فاصله کمتر شود، اما به هر حال کار دست خودمان است و باید خودمان در مصاف‌هایی که داریم با انگیزه‌ ظاهر شویم تا به آرزوهای بزرگ‌مان جامه عمل بپوشانیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300289
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما