پنجشنبه 22 فروردین 1398 - 12:51

به بهانه روز پاسدار/ سردار مردمی کهگیلویه و بویراحمد میدان دار اخلاق و افتخار آفرینی

بویرنیوز- کهگیلویه و بویراحمد مهد و مأمن فرزندان پر افتخاری است که هر کدام تجسم و بازتاب نابی از رشادت و اخلاق هستند.

سرتیپ دوم پاسدار جواد عظیمی‌فر؛ فرمانده دلیر کهگیلویه و بویراحمدی و از افتخارات این دیار کهن و پر غرور است، فرمانده پر افتخاری که البته این روزهابه وسطه بیماری ناشی از عوارض جنگ، کمتر از وجود پر فروغش بهره مندیم.

اخلاق مداری در حد اعلاء

به گزارش بویرنیوز، اخلاق مداری و مردمی بودن از خصوصیات بارز فرمانده ارشد ملی ایران است، سردار عظیمی فر جزو فرماندهانی است که همیشه دغدغه مردم دیارش و توسعه کشورش را داشته است، همین خصیصه موجب شده است او هیچگاه بی تفاوت به اتفاقات دیارش نباشد.

هر زمانی در جایی نیاز به حضور او بوده است با کمال میل برای خدمت به مردمش حاضر شده است، علاوه بر پاسداری از کیان کشور به ویژه در مرزهای زمینی ایران زمین، استان های درگیر با حوادث و بلایای طبیعی در جای جای میهن، همه یادگاری از تلاش های این چهره نظامی را به خوبی در یاد و خاطر دارند.

مرد بی ادعا

معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه کشور هیچگاه میان او و مردم فاصله ننداخته است، برعکس این مسئولیت برایش محلی برای ارتباط و خدمت بیشتر به مردم شده است.

هرکس با این سردار خاکی کهگیلویه و بویراحمد دیداری داشته قطع به یقین سادگی، صمیمیت و رفتار بی آلایش و بدون تجملاتش اقرار می کنند، و برایشان جالب است فردی در این مرتبه از جایگاه نظامی در کشور اینچنین راحت و صمیمی و بدون تشریفات با عادی ترین فرد برخورد و دیدار می کند.

ایران مدیون حرکت های محرومیت زدایی اوست

او در ادوار مختلف از فرماندهان نمونه و برجسته سپاه بوده و هست و حرکتهای جهادی وی درمحرومیت زدایی، زلزله بم، آذربایجان سیل گلستان و مازندران، زلزله کرمانشاه و … درتاریخ این مناطق ماندگار مانده است و کشور مدیون تلاش های شبانه روزی او در محرومیت زدایی و کاهش حجم بلایا برای مردم است.

افتخاراتی که برای کهگیلویه و بویراحمد غرور آفرین شد

کسب نشان درجه یک نصر از دست مبارک مقام معظم رهبری و کسب عنوان فرمانده نمونه معاونت‌های مهندسی کل نیروهای مسلح ایران از افتخار آفرینی های این سردار رشید استان است.

کسب این عناوین تنها به معدود فرماندهان نظامی کشور رسیده است،بدون شک رشادت، وفاداری و مردانگی این سردار خوش اخلاق در حفظ کیان کشور و امنیت و آسایش مردم راز این همه افتخار است.

یادگاری دردناک جنگ بر جسم بیمار سردار دوست داشتنی کهگیلویه و بویراحمد

سردار عظیمی فر اما مدتی است به علت عوارض ناشی از جنگ در بستر بیماری بوده، یادگاری از دوران جنگ که این روزها توان حضور مستمر در میان مردم را از او گرفته است.

اگرچه درد ترکش ها و مشکلات جسمی ناشی از جنگ اکنون توان او را بریده اما شوق دفاع از مام میهن، حراست ار ناموس ملت و کیان کشور را از او نگرفته است، او همچنان آماده است، با همه سختی ها حاضر است باقیمانده وجودش را هم فدای میهن و مردم پر افتخارش کند.

سردار عظیمی فر شجاعت و ایستادگی مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد را به رخ می کشد، او به خوبی اثری حقیقی از شجاعت، صداقت و پاکدستی مردم ساده و صمیمی این استان است.

او علاوه بر نشان ها و افتخارات ارزشمند ملی، نشان محبوبیت را هم از دست مردم گرفته است، ذهن تک تک مردم ایران و به ویژه مردم کهگیلویه و بویراحمد از تلاش های صادقانه این سردار سپاه در توسعه، محرومیت زدایی و امنیت کشور پر است.

پی نوشت:

اگر امروز آمریکا این داشته های بی تکرارا ما را تروریست می داند پس خوشحال و مسروریم بگوییم ما هم تروریست هستیم…ما هم پاسداریم…همه ما پاسداریم….خدا این کشور را از تروریست هایی مثل سردار عظیمی فر بی نصیب ندارد…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300239
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    درود بر دلاور مردان خطه دلاور پرور استان کهگیلویه ویوبراحمد که در عین محرومیت استان و فقر مادی سر شار از غنای فرهنگ معنوی بوده و هستند دلاورانی که در زمان ظلم ظالمان تاریخ ایران هیچگاه سر تعظیم فرود نیاوردند و به برکت اسلام وانقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت فقیه سر تعظیم فرود آورند و در زمان جنگ 8 ساله تحمیلی جزو اولین استانهایی بودند که بیشترین اعزام نیرو به جبهه را داشتند اما امروز در هیاهوهای سیاسی این افتخارات و ایثار این عزیزان محو و به فراموشی سپرده شده است در زمان جنگ افتخار بسیجی بودن در تیپ 48 فتح و همرزم بودن با این عزیزان را داشتم و آرزویم صحت وسلامتی این عزیزان ارزشمند و مردان بی ادعا بوده واز خداوند متعال خواهان شفای هرچه زودتر ایشان در این ایام مبارک شعبانیه را دارم حیف است که این گوهران دریای ایثار در بستر بیماری باشند و انشاالله بعد از 120 سال با مزد شهادت به دیدار سید الشهدا بشتابند

  2. ناشناس گفت:

    خدا نگهدار سپاه پاسداران باشه

  3. کریم گفت:

    خدای حیف این سردار نیست که شما فقط عکسی را که همراه لاریجانی هست میزنید توی سایت

  4. ناشناس گفت:

    خدا همه رزمندگان را حفظ نماید

  5. فرخی گفت:

    خدا حفظت کنه .مایه افتخار استان وکشور هستید

  6. داریوش بابایی گفت:

    سردار عظیم فر مایه فخر و مباهات استان هستند خداوند به ایشان سلامتی و تندرستی عنایت فرماید

دیدگاه شما