چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 7:53

بازدید مدیرکل سازمان بهزیستی استان از مرکز آموزشی توانبخشی اختلال طیف اتیسم

بویرنیوز به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان : جناب آقای افشار مهر مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین از مرکز آموزشی توانبخشی اختلال طیف اتیسم در شهر یاسوج بازدید نمودند.

در راستای اقدامات منسجم سازمان بهزیستی کشور در جهت آگاه سازی جامعه در خصوص غربالگری ،تشخیص و مداخله بهنگام در اختلال طیف اتیسم و جامعه عمل پوشاندن به شعار جهانی آگاهسازی اتیسم در سال 2019 «فن آوریهای یاری رسان ، مشارکت فعال » ، بهزیستی کشور در روز 13 فروردین (روزجهانی اتیسم) به رونمایی « سامانه ملی غربالگری و تشخیص اختلال طیف اتیسم سازمان بهزیستی کشور» اقدام نموده است که متعاقب آن در بازه زمانی چند هفته ای آگاهسازی عموم جامعه در خصوص اختلال طیف اتیسم در سراسر کشور انجام خواهد پذیرفت .در همین راستا مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین از مرکز اتیسم رویش در شهر یاسوج بازدید  واز نزدیک با مددجویان ، خانواده هایشان و  کارکنان مرکز دیدار نمودند.

این در حالی است که در استان دو مرکز آموزشی توانبخشی اتیسم در شهر یاسوج و شهرستان گچساران فعال بوده و به تعداد 45 نفر خدمات ارائه می نمایند .

شایان ذکر است که بهزیستی استان در روزهای آتی نسبت به اجرای برنامه های متنوع در جهت آگاهسازی آحاد جامعه در خصوص اختلال طیف اتیسم اقدام خواهد نمود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300168
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما