سه شنبه 20 فروردین 1398 - 14:10

قیمت خودروهای داخلی در بازار در سه شنبه 20 فروردین 98 (+جدول کامل از پراید تا پژو 2008)

ثبت نامی هایی که در روزهای پایانی سال 97 انجام گرفت در روزهای آتی و در فروردین خودروهای آنها تحویل می شود که این نکته نیز در کاهش قیمت خودرو در ماه های پیش رو تاثیر گذار است .

با آغاز روزهای کاری سال 98 بررسی ها از بازار خودرو نشان دهنده تثبیت نسبی قیمت ها مطابق با روزهای واپسین سال 97 است و در برخی مواقع نیز با کاهش قیمت برخی از خودروها مواجه بوده ایم.

به گزارش بویرنیوز، در معاملات امروز بازار خودرو پراید 111 با قیمت47 میلیون تومان، پژو 405 جی ال ای ایکس با 75 میلیون تومان، سراتوی اتوماتیک سایپا با قیمت250 میلیون تومان و چانگان با قیمت165 میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین پژو206 تیپ 2 هم با قیمت 77 میلیون تومان و پژو 207 دنده ایی با قیمت 116 میلیون تومان، وتندر پلاس اتوماتیک با قیمت 139 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

پیش تر سعید موتمنی رئیس اتحادیه خودروی تهران نیز اعلام کرده بود اگر سیاست های دولت در روند افزایش عرضه با بازار ادامه دارد باشد باید شاهد کاهش قیمت ها در این حوزه باشیم.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نامی هایی که در روزهای پایانی سال 97 انجام گرفت در روزهای آتی و در فروردین خودروهای آنها  تحویل می شود که این نکته نیز در کاهش قیمت خودرو در ماه های پیش رو تاثیر گذار است .

وی ادامه داد: اگر روال عرضه به همین شکل باشد و خودروسازان بتوانند خودروهای ثبت نامی را تحویل داده و اقدام به عرضه مناسب به بازار کنند قیمت ها با کاهش قابل ملاحظه ای همراه شده و می توانیم شاهد بازگشت قیمت ها با ماه های بهمن سال 97 باشیم.

بر اساس این گزارش قیمت برخی از محصولات داخلی در بازار مطابق جدول زیر است:

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300150
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فراز گفت:

    وااااااای خدای من چه ارزونهههههههههههههه

دیدگاه شما