چاپ این برگه

احتمال سفر دور دوم هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد/اختصاص بیش از 7 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمالا سال جاری سفر دور دوم هیات دولت به استان را خواهیم داشت

به گزارش بویرنیوز، حسن نوروزی در نشست هماهنگی گزارش عملکرد دولت‌ از سال 92 تا 97 گفت: گزارش عملکرد دولت طی این سال‌ها در بخش‌های عمرانی و اقتصادی و به تفکیک شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد تدوین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه احتمالا در سال جاری سفر دور دوم هیات دولت به استان را خواهیم داشت، افزود: مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان مورد بررسی و برای به سرانجام رسیدن آنها پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها اطلاعات و آمار خود را تا روز چهارشنبه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارسال کنند، گفت: علی‌رغم همه فشارها و تحریم‌ها، در سال مالی که تا تیر ماه ادامه دارد اعتبارات اختصاص یافته به این استان کم‌نظیر بوده است.

این مسوول عنوان کرد: تاکنون از محل‌های مختلف بخش عمرانی بیش از  7 هزار و 800 میلیارد ریال به استان اختصاص یافته و اعتبارات هزینه‌ای سال 97 هم دو هزار و 150 میلیارد بود که 97 درصد آن تخصیص یافته است.

نوروزی در پایان به سال رونق تولید هم اشاره کرد و گفت: تحقق این شعار از اولویت‌های مسوولان کهگیلویه و بویراحمد است و عملی کردن آن از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است.