دوشنبه 12 فروردین 1398 - 17:36

رکورد خوشحال کننده بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و ۱۵۰ میلی متر بارندگی داشته‌ایم، گفت: به دلیل باران‎های سیل هم اکنون راه ارتباطی و آب برخی روستاها قطع است.

به گزارش بویرنیوز، شاهرخ کناری در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: عمده بارش‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد در دو شهرستان بویراحمد و دنا بوده که با مدیریت‌، برنامه ریزی و پای کار بودن تمامی دستگاه‌ها، سپاه، بسیج، ارتش، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا خسارت‌ها به حداقل رسیده است.

وی میانگین بارش در کهگیلویه و بویراحمد را 927 میلی متر اعلام کرد و افزود: تاکنون یک هزار و 150 میلی متر بارندگی در شهرستان بویراحمد داشته‌ایم.

کناری با اشاره به اینکه راه ارتباطی برخی از روستاهای شهرستان بویراحمد قطع است، ادامه داد: به دلیل رانش و ریزش راه ارتباطی سیلاب و کلوار تا عدور مسدود شده است.

وی با تاکید بر اینکه بارش‌های سیل آسا سبب خالی شدن زیر جاده‌های ارتباطی شده است، بیان کرد: در حوزه راهسازی خسارات زیادی وارد شده است.

کناری از قطع آب شرب برخی روستاهای شهرستان بویراحمد خبر داد و افزود: 237 دهیار در شهرستان بویراحمد داریم که هر کدام در بحران اخیر همچون یک مدیر اجرایی پای کار بودند و موفق عمل کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: سیلاب به بخش‌های مختلف از جمله شیلات، کشاورزی، دام، زیرساخت‌ها، راهسازی و …خسارت زیادی وارد کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299847
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ساکن تلخسرو گفت:

    بنده از اهالی روستای تل خسرو هستم. خواستم از همینجا از زحمات دهیار جوان و زحمت کش تلخسرو آقای پناهی تشکر کنم.انصافا با تمام توان پای کار بود و هست. خدا قوت به اقای پناهی و همه مسئولین استان

دیدگاه شما