پنجشنبه 8 فروردین 1398 - 18:27

جزئیات نجات جوان حادثه دیده در رود بشار/ پاداش ویژه شهردار به آتش نشانان فداکار(+عکس)

🔹 بویرنیوز– جوانی که عصر امروز بر اثر بی احتیاطی و بی توجهی به هشدارها به رودخانه بشار سقوط کرده بود، با اقدام سریع و به موقع تیم امداد و نجات آتش نشانی شهرداری یاسوج نجات پیدا کرد.

🔹 آتش نشانان یاسوجی در این عملیات کمتر از ۳ دقیقه در محل حاضر شدند و‌عملیات امداد و ‌نجات را آغاز کردند.

🔹 شهردار یاسوج که از ابتدا در محل حضور داشت و فرماندهی این عملیات را بر عهده داشت، بیان کرد: آتش نشانان با مهارت و شجاعت فرد حادثه دیده را به محلی امن در میانه رودخانه رساندند که برای تضمین عملیات نجات و جلوگیری از حادثه طی تناس با اورژانس هوایی یاسوج این فرد از وسط رودخانه به ساحل منتقل شد.

🔹 نستهن مقدم با تقدیر از تیم امداد و‌ نجات آتش نشانی که بخاطر عملیات امداد و نجات امروز که در شرایط بسیار سخت و کاملا موفقیت آمیز بود، به آتش نشان غواص محمد علی پور یک سفر زیارتی مشهد مقدس به همراه ۱۰ میلیون ریال و به سایر اعضای تیم حاضر در این عملیات مبلغ ۵ میلیون ریال پاداش داد.

🔹 روز گذشته شهردار یاسوج نسبت به نا امن بودن حاشیه رود بشار هشدار داده بود و از شهروندان درخواست کرده بود بخاطر تماشای رودخانه و گرفتن عکس سلفی به حریم این رودخانه نزدیک نشوند و امروز نیز مجددا از شهروندان خواهش کرد از هر گونه نزدیک شدن به حریم رودخانه بشار خودداری نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299681
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایرانی گفت:

    یک میلیون تومان پاداش
    شرمتدگی اگردرهرکشوردیگه بودنشان شجاعت رابه این میدادن

دیدگاه شما