چاپ این برگه

بازدید میدانی دادستان و شهردار از نقاط مختلف شهر یاسوج/مردم نگران مایحتاج خود نباشند/تقدیر از شهرداری یاسوج

دادستان کهگیلویه و بویراحمد و شهردار یاسوج از نقاط مختلف مرکز استان بازدید کردند.

به گزارش بویرنیوز؛ شهردار یاسوج در این بازدید چند ساعته از ادامه تلاش نیروهای خدماتی برای آسایش مردم گفت و اظهار داشت: بارش های اخیر مرکز کهگیلویه و بویراحمد اگرچه موجب آبگرفتگی معابر شد اما تا اکنون بحران و صدمه خاصی ایجاد نکرده است.

نستهن مقدم از حضور تمامی نیروهای خدمات شهری گفت و افزود: در برخی محله های شهر از جمله شرف آباد و سرابتاوه مشکل آبگرفتگی را داشتیم که تخلیه آب از منازل با پمپ مستمرا در حال انجام است.

وی در خصوص انسداد پل زردک هم گفت: حجم آب در این قسمت زیاد بود، طی بازدید که به همراه استاندار داشتیم تصمیماتی گرفته شد، نخاله ها برای حرکت بدون ایراد آب جمع آوری و مسیر آب پاکسازی شد.

شهردار یاسوج گفت: پیش از بارش ها نقاطی که پیش بینی میشد بحران را باشد اصلاح و یا مسدود شد، البته ساختار شهر قطعا”جوابگوی بارش تا حد معینی است و سعی ما نیز کاهش بحران و مدیریت اوضاع بود، رفته رفته از شدت بارش کم می شود و حجم و سطح آب فروکش می کند و نیروهای ما می توانند خدمات رسانی بهتر از قبل داشته باشند.

نستهن مقدم گفت: هیچ مشکلی برای تامین مایحتاج و سوخت مردم در شهر یاسوج نیست، مردم عزیز نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

دادستان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید میدانی از نقاط حادثه خیز یاسوج اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی نبوده، همه دستگاه ها با تمام توان پای کار هستند، کم و کاست قطعا هست، مردم تحمل کنند بحمدالله مشکلات حل می شود.

مهرداد کرمی گفت: قریب به دو ساعت با شهردار در سطح یاسوج و مناطق حومه بازدید داشتیم، پای کار هستند و زحمت می کشند، خب مشکلاتی هم هست که در آینده باید اصولی و با نگاه بلند مدت اصلاح و مرمت شود.

دادستان یاسوج با اشاره به اینکه حجم بارش ها زیاد بود، گفت: چون از نزدیک شاهد تلاشهای مجموعه شهرداری بودم، از شهردار و پرسنل شهرداری تشکر میکنم.